Idéfix Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hvem har du truffet? Jeg har truffet Gwen Stefani. Og jeg kjenner litt til Katie Holmes... Men ikke så mye at det er noe å imponeres av! 0 Siter
Gjest god natt Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Og hvordan kjenner du henne? 0 Siter
tonie Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Å kom igjen, da! Få alle de snuskete detaljene. ;-) 0 Siter
Idéfix Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Og hvordan kjenner du henne? Min far er jurist, og via ham har vi hatt en slags kontakt med hennes far. Men det er ikke så stort som det høres ut som. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har hilst på Hugh Heffner og bodd i suiten hans på et av Playboy-hotellene. (Han var ikke der - og jeg var 6 år...) 0 Siter
Idéfix Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Jeg har hilst på Hugh Heffner og bodd i suiten hans på et av Playboy-hotellene. (Han var ikke der - og jeg var 6 år...) Fett! Men som seksåring... I hvilken sammenheng? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Fett! Men som seksåring... I hvilken sammenheng? He, he ikke noe skummelt. Faren min kjenner ham, og vi fikk låne suiten en gang vi var på Jamaica. Den var utrolig fin. Badekaret tok 2 timer og fylle, og jeg kunne svømme 4 tak i det. Senga kunne romme minst 5 voksne. (Regner med den godeste Hugh syntes det var greit...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.