Gå til innhold

Fleip eller? Ang Holmlia prog...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

...Som jeg hadde gledet meg litt til å se...Trodde jeg skulle bli litt enlightend og lære noe nytt..At det skulle være et kritisk og inteligent inspill i en seriøs debatt..

_Men_...Så feil jeg tok! HVA var dette?! En sutrete liten homo som ikke ville ha matlukt i oppgangen?! Var det tull eller? Eller er den viss ulv vi kjenner som har fått lånt seg videokamara? ;-)

Innvandring og intregering er interessante og mangefassetere problemstillinger, men dette programmet tok jo opp _intet_ av verdi..

Andre som så programmet og lurte på poenget?

Det var jo bare dritflaut, om det altså ikke er en fleip som jeg ikke tok.

:-)

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• keinstein

28

• Zombiebob

11

• ShitDiddelyDo

7

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så ikke programmet, men det var tittelen som skremte bort meg.

"Naive Norge".

Hvem i en seriøs debatt kaller et program for noe sånt? :)

Og ja: har ikke Ulv et videokamera? Mener jeg har lest det her inne. :)

Skrevet

Ja, hva VAR dette? Akkurat det samme sitter jeg og lurer på.

En stund hellet jeg mot å tro at det var et stunt fra en eller annen komiker, men jeg vet da faen. Hvordan kunne de finne på å vise dette her? Flaue greier.

Skrevet

Jeg så hele programmet og ble like forfjamset som deg. Det var så unyansert og villedende og ikke minst utrolig flaut!

Det var ihvertfall ingen dokumentar. Kanskje en videodagbok?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg så ikke programmet, men det var tittelen som skremte bort meg.

"Naive Norge".

Hvem i en seriøs debatt kaller et program for noe sånt? :)

Og ja: har ikke Ulv et videokamera? Mener jeg har lest det her inne. :)

Nei hvem kaller et program for det...Og tro du meg, resten var faktisk mye, mye verre...Jeg måtte gjemme meg under teppet, jeg ble helt flau...og lurte hele tiden på om det egentlig skulle vært første april eller noe.

Sterke saker..Tradisjonell kryssklipping...Norsk famile/innvandrerfamilie..Norsk søttende mai/invandrer søttende mai...Med helt tydelig understrekninger av hvor man fant fem feil..;-P

Og det er helt sant at hans gjentatte hovedinnvending mot at Norge har innvandring var sterk matlukt og store familer som snakka slik at han hørte det gjennom veggen.. Det var helt voldsomt. Jeg sendte faktisk ulven en tanke..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Ja, hva VAR dette? Akkurat det samme sitter jeg og lurer på.

En stund hellet jeg mot å tro at det var et stunt fra en eller annen komiker, men jeg vet da faen. Hvordan kunne de finne på å vise dette her? Flaue greier.

Jeg tenkte også komiker, men i så fall skjønte jeg ikke poenget allikevel.

*forfjamset*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg så hele programmet og ble like forfjamset som deg. Det var så unyansert og villedende og ikke minst utrolig flaut!

Det var ihvertfall ingen dokumentar. Kanskje en videodagbok?

Det var veldige flaue saker, jupp! Også presentert som at det skulle være slikt et øyeåpnende dokument da liksom..! ;-P

*confused*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei hvem kaller et program for det...Og tro du meg, resten var faktisk mye, mye verre...Jeg måtte gjemme meg under teppet, jeg ble helt flau...og lurte hele tiden på om det egentlig skulle vært første april eller noe.

Sterke saker..Tradisjonell kryssklipping...Norsk famile/innvandrerfamilie..Norsk søttende mai/invandrer søttende mai...Med helt tydelig understrekninger av hvor man fant fem feil..;-P

Og det er helt sant at hans gjentatte hovedinnvending mot at Norge har innvandring var sterk matlukt og store familer som snakka slik at han hørte det gjennom veggen.. Det var helt voldsomt. Jeg sendte faktisk ulven en tanke..;-P

Men hva annet kan man forvente at kanalen bak Rikets Tilstand?

Skulle ikke forundre meg om det er den samme redaksjonen som sto for dette programmet.

Jeg husker tv2 gjorde denne Kadra-saken og doping i norsk skisport. Det var det siste de ble hengt for. Ikke Kadra-saken, selv om flere andre medier har gjengitt hele opptaket som ble gjort med Kadra og denne Imanen, der det tydlig kommer fram at Imanen tok avstand fra kjønnslemlestning, og at Kadra selv presset på ham diverse meninger - noe tv2 så kryssklipte.

Tv2 er ikke et seriøst nyhetsorgan. Det er bare å se på debattene deres kontra debattene nrk kjører.

Det eneste tv2 kan er fotball.

laguna1365380434
Skrevet

Skulle ikke forundre meg om det er den samme redaksjonen som sto for dette programmet.

Jeg husker tv2 gjorde denne Kadra-saken og doping i norsk skisport. Det var det siste de ble hengt for. Ikke Kadra-saken, selv om flere andre medier har gjengitt hele opptaket som ble gjort med Kadra og denne Imanen, der det tydlig kommer fram at Imanen tok avstand fra kjønnslemlestning, og at Kadra selv presset på ham diverse meninger - noe tv2 så kryssklipte.

Tv2 er ikke et seriøst nyhetsorgan. Det er bare å se på debattene deres kontra debattene nrk kjører.

Sant nok..Jeg er seriøst enig..Fotball kan jeg riktignok ikke noe om, men mye, mye heller det en sånt som dette.

Og tro du meg, dette var verre og merkeligere en alle tidligere blundrere..Jeg sitter og glipper med øya enda..Denne var helt skandaløst flau, om det ikke viser seg at det var et eller annet komikerstunt eller noe performance art som jeg ikke skjønner..;-)

Skrevet

Det var veldige flaue saker, jupp! Også presentert som at det skulle være slikt et øyeåpnende dokument da liksom..! ;-P

*confused*

Var så pinlig måten han hele tiden la ord i munnen på de nøye utvalgte "intervjuobjektene" sine, og benyttet enhver anledning til å komme med sin teori og mening.

Og innlegget hans etter Hylland Eriksen...gud, jeg gremmes!

Hvem er denne mannen?!

laguna1365380434
Skrevet

Var så pinlig måten han hele tiden la ord i munnen på de nøye utvalgte "intervjuobjektene" sine, og benyttet enhver anledning til å komme med sin teori og mening.

Og innlegget hans etter Hylland Eriksen...gud, jeg gremmes!

Hvem er denne mannen?!

Etter Hylland Eriksen..Da lo jeg rett ut, faktisk..Der sutrepungen gikk og følte seg misforstått av "Åndsnobbene" og akademikerene som sannelig ikke visste noe om hvordan det var å hvitløkslukt i oppgangen..!;-D

Nei, godt å se at det var flere som stussa..Det var ille pinlig..Og _Hva_ var poenget hans?! Bortsett fra at innvandre lager mat som lukter vondt liksom?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sant nok..Jeg er seriøst enig..Fotball kan jeg riktignok ikke noe om, men mye, mye heller det en sånt som dette.

Og tro du meg, dette var verre og merkeligere en alle tidligere blundrere..Jeg sitter og glipper med øya enda..Denne var helt skandaløst flau, om det ikke viser seg at det var et eller annet komikerstunt eller noe performance art som jeg ikke skjønner..;-)

Hmmm, vet du om dette programmet går i reprise?

Angrer nesten på at jeg ikke så på. Det sto og surret i bakgrunn her.

Hva fotball angår styres det av enorme pengesummer (tv2 la jo 2 milliarder på bordet for rettighetene), så det skulle bare mangle at de ikke var best i Norge på norsk Elitserie.

Men det koster, og det er vel ikke utenkelig at det går på bekostning av andre produksjoner.

Nei, jeg foretrekker definitivt nrk. De er nyanserte der tv2 kun er patetiske.

Skrevet

Etter Hylland Eriksen..Da lo jeg rett ut, faktisk..Der sutrepungen gikk og følte seg misforstått av "Åndsnobbene" og akademikerene som sannelig ikke visste noe om hvordan det var å hvitløkslukt i oppgangen..!;-D

Nei, godt å se at det var flere som stussa..Det var ille pinlig..Og _Hva_ var poenget hans?! Bortsett fra at innvandre lager mat som lukter vondt liksom?

Hehe, ja...hva var poenget egentlig?

Synes litt synd på ungdommene som inviterte han på fest og som ble brukt i denne "dokumentaren" hans. De skulle kanskje vært beskyttet mot seg selv/mot denne gale fotografen.

laguna1365380434
Skrevet

Hmmm, vet du om dette programmet går i reprise?

Angrer nesten på at jeg ikke så på. Det sto og surret i bakgrunn her.

Hva fotball angår styres det av enorme pengesummer (tv2 la jo 2 milliarder på bordet for rettighetene), så det skulle bare mangle at de ikke var best i Norge på norsk Elitserie.

Men det koster, og det er vel ikke utenkelig at det går på bekostning av andre produksjoner.

Nei, jeg foretrekker definitivt nrk. De er nyanserte der tv2 kun er patetiske.

Nrk er en bra kanal! TV2 duger til å vise meg sitcoms og sånn (Og sikkert fotball..Stoler på deg der, er fullstendig inhabil selv..;-)) (Den Wallander tingen var forresten spennende..Jeg har glodd alt for myew på boksen, fått med meg rått og røti..;-))

Vet ikke om det går reprise, men om, se den, fordi det var helt sjokkerende..ett eller annet.

Skrevet

"Etter Hylland Eriksen..Da lo jeg rett ut, faktisk..Der sutrepungen gikk og følte seg misforstått av "Åndsnobbene" og akademikerene som sannelig ikke visste noe om hvordan det var å hvitløkslukt i oppgangen..!;-D"

Akkurat da var jeg fullstendig overbevist om at det var Rino som hadde sendt ut bestekameraten sin med kamera, hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, ja...hva var poenget egentlig?

Synes litt synd på ungdommene som inviterte han på fest og som ble brukt i denne "dokumentaren" hans. De skulle kanskje vært beskyttet mot seg selv/mot denne gale fotografen.

Ja fanden..For en snik.

laguna1365380434
Skrevet

"Etter Hylland Eriksen..Da lo jeg rett ut, faktisk..Der sutrepungen gikk og følte seg misforstått av "Åndsnobbene" og akademikerene som sannelig ikke visste noe om hvordan det var å hvitløkslukt i oppgangen..!;-D"

Akkurat da var jeg fullstendig overbevist om at det var Rino som hadde sendt ut bestekameraten sin med kamera, hehe.

Hehe, nettopp..Da var det jeg også begynte å få alvorlige mistanker om at programmet skulle avsluttes med et "der lurte jeg deg godt", men det gjorde det jo ikke.;-)

Skrevet

For ikke å snakke om vaksinasjons"dokumentaren" deres, som skremte tusenvis av foreldre bort fra det vanlige vaksineprogrammet - på et grunnlag så tynt som de tynneste Libresse.

Skrevet

Guri malla, her har jeg åpenbart gått glipp av noe. Riktignok noe åpenbart sjukt, men dog....lurer på om det finnes på nett-tv?

ShitDiddelyDo
Skrevet

For ikke å snakke om vaksinasjons"dokumentaren" deres, som skremte tusenvis av foreldre bort fra det vanlige vaksineprogrammet - på et grunnlag så tynt som de tynneste Libresse.

Ja, ikke rart Helskog ble sendt til utlandet. :)

Men jeg klarer ikke engang å ta fyren seriøst når jeg ser han ta seg av utenriksnyheter fra USA.

Fatter ikke at de fortsatt kan bruke fyren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...