hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Mannen bak dokumentaren var på frokost-TV i går (blir det jo), og fremsto som seriøs. han flyttet til Holmlia, for å se tilstandene der.... Fikk ikke se dokumentaren, så jeg har ikke peiling. T 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Åkei, nå har jeg sett den (takk for at du fikk meg til å sitte oppe enda lenger, forresten). Og man lurer jo først og fremst på: Is he for real??? Herlighet, for en tendensiøs sutring. Og mannen er jo usedvanlig usjarmerende. Hadde ikke overrasket meg om han har vært borti nabokrangler før, for å si det sånn. Jeg trodde først det var en spøk. Men det er nok ikke det. Hjelpe meg. Jeg er glad for at jeg bor i et tettbygd område med mange innvandrere selv, så jeg ikke nødvendigvis får mitt virkelighetsbilde av stor-oslo fra dette programmet. 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Etter Hylland Eriksen..Da lo jeg rett ut, faktisk..Der sutrepungen gikk og følte seg misforstått av "Åndsnobbene" og akademikerene som sannelig ikke visste noe om hvordan det var å hvitløkslukt i oppgangen..!;-D Nei, godt å se at det var flere som stussa..Det var ille pinlig..Og _Hva_ var poenget hans?! Bortsett fra at innvandre lager mat som lukter vondt liksom? :-) poenget hans var at om kort tid vil ikke Norge lenger være et "etnisk norsk samfunn" pga oss naive nordmenn som ikke blir respektert av utlendingene fordi vi ikke er tøffe mot dem, men bare driver snillisme. Slik at islam kommer til å bre seg og det knapt blir nordmenn igjen. Det var ganske faretruende nærstående også... fikk jeg inntrykk av. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Oi, gud bedre! Elling møter Aune Sand. Stakkars mann. Er målløs. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Oi, gud bedre! Elling møter Aune Sand. Stakkars mann. Er målløs. "Elling møter Aune Sand." HAHAHAHA! Vidunderlig beskrivelse! :oD 0 Siter
org Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Nei, isj, nå er det noe jeg har gått glipp av - igjen! Fikk ikke sett programmet. 0 Siter
Dory Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ja, det var virkelig ett tragisk program. Jeg satt og ble flau på hans vegne... 0 Siter
Dory Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hehe, ja...hva var poenget egentlig? Synes litt synd på ungdommene som inviterte han på fest og som ble brukt i denne "dokumentaren" hans. De skulle kanskje vært beskyttet mot seg selv/mot denne gale fotografen. Enig! De satt jo bare å tulla, og de var jo ikke seriøse. De så vel alle andre uten om han som laget programmet? Jeg så han på God morgen Norge i går. Da satt han også å sa at han var blitt drapstruet, så han ville ikke ha med etternavnet sitt. Snåling! Han bor vel i Holmenkollåsen nå, og kjenner bare lukta fra mors kjøttkaker. For det er vel greit? 0 Siter
laban Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hmmm, vet du om dette programmet går i reprise? Angrer nesten på at jeg ikke så på. Det sto og surret i bakgrunn her. Hva fotball angår styres det av enorme pengesummer (tv2 la jo 2 milliarder på bordet for rettighetene), så det skulle bare mangle at de ikke var best i Norge på norsk Elitserie. Men det koster, og det er vel ikke utenkelig at det går på bekostning av andre produksjoner. Nei, jeg foretrekker definitivt nrk. De er nyanserte der tv2 kun er patetiske. Reprise lørdag kl. 1220. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg så bare slutten, og hadde ikke fått med noe "forhåndsannonsering" heller. Men jeg må si at jeg reagerte veldig negativt på det jeg så og hørte - og lurte på hva slags hattifnatt denne fyren her var. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Reprise lørdag kl. 1220. Det skal jeg prøve å få med meg. Takk. 0 Siter
kosen Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg skjønnte også svært lite av programmet. En små sutrete liten bortskjemt ekkel fotograf. Jeg hadde faktisk gledet meg til programmet,om naive nordmenn, men dette ble for dumt. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/12/05/485052.html 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Tv2 har mistet dømmekraften, filmen burde heller vært lagt ut på youtube. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Oi, gud bedre! Elling møter Aune Sand. Stakkars mann. Er målløs. *lol* :-D Bra beskrivelse! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Åkei, nå har jeg sett den (takk for at du fikk meg til å sitte oppe enda lenger, forresten). Og man lurer jo først og fremst på: Is he for real??? Herlighet, for en tendensiøs sutring. Og mannen er jo usedvanlig usjarmerende. Hadde ikke overrasket meg om han har vært borti nabokrangler før, for å si det sånn. Jeg trodde først det var en spøk. Men det er nok ikke det. Hjelpe meg. Jeg er glad for at jeg bor i et tettbygd område med mange innvandrere selv, så jeg ikke nødvendigvis får mitt virkelighetsbilde av stor-oslo fra dette programmet. Ja fy flaten, det var saker..;-P Om jeg ikke var fra Oslo og så det programmet tror jeg fortsat jeg hadde blitt mer vaksinert mot å flytte inn ved siden av sutrefotografer enn ved siden av innvandrerfamilier, hvertfall..;-) Hvor var de skumle innvandrenerne egentlig? ;-) Den eneste som virka skummel og dunkel var ham..Og greitnok det i grunnen. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Mannen bak dokumentaren var på frokost-TV i går (blir det jo), og fremsto som seriøs. han flyttet til Holmlia, for å se tilstandene der.... Fikk ikke se dokumentaren, så jeg har ikke peiling. T Hn fremsto som_mye_ i dty programmet. Men hvertfall ikke særlig seriøs. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/12/05/485052.html Bra det da. Hadde nesten ikke forventa annet..Det der må jo få en eller annen form fo omvendt medalje..En eller annen rekrord i dumhet og surmuling må det jo ha slått. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Jeg skjønnte også svært lite av programmet. En små sutrete liten bortskjemt ekkel fotograf. Jeg hadde faktisk gledet meg til programmet,om naive nordmenn, men dette ble for dumt. Ikke sant? :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Ja, det var virkelig ett tragisk program. Jeg satt og ble flau på hans vegne... Ja, jeg og :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.