Gå til innhold

kjæresten min og jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har avtalt å kjøpe julegave til hverandre for max 1000 kr hver.. vi trenger ikke bruke så mye som det, men gi hverandre det vi føler for. syns dette høres ok ut. har litt forventninger..innrømmer det! fikk parfyme+body lotion før vi ble sammen.. hva er normal pris når man har vært sammen 1 år?

Skrevet

fra 500kr og oppover kanskje?

Finnes det egentlig noen normalpris på kjærstegaver? En får vel gi det en synes en har råd til.

Skrevet

Finnes det egentlig noen normalpris på kjærstegaver? En får vel gi det en synes en har råd til.

Denne skulle egentlig opp til trådstarter. Sorry

Gjest r~i~p~e
Skrevet

Det spørs hvor god råd man har, men er det virkelig normalt å avtale pris på forhånd? høres lite romantisk ut :/

Skrevet

Det spørs hvor god råd man har, men er det virkelig normalt å avtale pris på forhånd? høres lite romantisk ut :/

I perioder der vi har hatt dårlig råd, har vi avtalt pris på forhånd.

Det kan jo være romantisk det også, for ikke å snakke om nødvendig.

Men jeg vet jo ikke om jeppsk og kjæresten har dårlig råd, det var ikke det jeg mente. :-)

Skrevet

Det kommer jo an på hvor god råd man har da. Litt forskjell på om man er 18 år og går på videregående eller om man er ute i arbeidslivet.

Vi er voksne begge to, jobber, har vært sammen i halvannet år og gavene til hverandre i år kommer seg vel på rundt 12-1300,- kanskje?

Skrevet

Det kommer jo an på hvor god råd man har da. Litt forskjell på om man er 18 år og går på videregående eller om man er ute i arbeidslivet.

Vi er voksne begge to, jobber, har vært sammen i halvannet år og gavene til hverandre i år kommer seg vel på rundt 12-1300,- kanskje?

*fnis* leste 12-13 000 jeg.. hva i alle dager skulle du kjøpe tenkte jeg.. Muligens litt trøtt enda:D

Skrevet

*fnis* leste 12-13 000 jeg.. hva i alle dager skulle du kjøpe tenkte jeg.. Muligens litt trøtt enda:D

Skulle alltids klart å svi av 12-13.000,- i gaver til min kjære jeg! :o)

Skrevet

Ikea? ;)

Skrevet

Jeg har aldri fått eller gitt noe til/fra kjærester/ektefelle/samboer, og det har heller ingen i min familie eller diverse svigerfamilier.

Har heller aldri savnet noe - julegaver er for unger.

For ubemidlede skoleelever synes jeg uansett at en innpakket kjærlighetserklæring er den beste gaven.

Skrevet

Åja.. :D Det er ikke viljen det står på .. *s*

Skrevet

Åja.. :D Det er ikke viljen det står på .. *s*

Overhode ikke. :o) Når det er store lottogevinster så pleier han å spørre om jeg hadde sluttet å jobbe om jeg hadde vunnet og da pleier jeg å legge til:"Og da hadde du også kunne sluttet å jobbe vet du." :o)

candyqueen_83
Skrevet

Ja det er ikke noe problem hadde man bare hatt pengene til det :) Man skal jo leve resten av jula og :)

Da hadde det blitt en deilig massasjestol til kjæresten min :)

Skrevet

Overhode ikke. :o) Når det er store lottogevinster så pleier han å spørre om jeg hadde sluttet å jobbe om jeg hadde vunnet og da pleier jeg å legge til:"Og da hadde du også kunne sluttet å jobbe vet du." :o)

hehe, ja, det var det da!! :) 50% stilling hadde vært helt ok!! Og masse masse penger! :D Er jo lov å drømme seg bort.

Skrevet

måtte det pga at han jobber, jeg gjør ikke... syns det er helt greit jeg.

Skrevet

hehe, ja, det var det da!! :) 50% stilling hadde vært helt ok!! Og masse masse penger! :D Er jo lov å drømme seg bort.

Åja.... Skulle gjerne jobbet 2-3 dager i uka og vært hjemme på småbruket resten jeg. :o) Kost meg med hestene, kattene, hunden, grisene og hønsene vi da kunne hatt.

Som du sa - det er lov å drømme! Og ikke koster det noe heller. :o)

Skrevet

Når du ikke jobber, er det vel for mye å bruke 1000 på en julegave? Vet ikke om du lever av lån/stipend (som pleier vøre oppbrukt på denne tid) eller trygd. Skal dine foreldre betale, får du vel ikke så mye.

Skrevet

Ikea? ;)

*Hehe* Nja - tror nok jeg hadde beveget meg over gata fra Ikea og bort til H-sport på travbanen for å kjøpe noe til ham kanskje. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...