ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Når jeg skriver en dato på internasjonal måte, f.eks. 25/1-07. Da skriver jeg som følger, ikke sant: 20070125 ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 jepp.. Fant det ut med et enkelt nettsøk, men thanks. 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Fant det ut med et enkelt nettsøk, men thanks. 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Trodde det var måned, dato og årstall, jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Trodde det var måned, dato og årstall, jeg. Nei, det er som meg_123 skriver. Jeg gjorde et nettsøk og fant det ut. yyyymmdd 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Nei, det er som meg_123 skriver. Jeg gjorde et nettsøk og fant det ut. yyyymmdd Høres bare helt gresk ut...! Godt jeg ikke bruker det særlig, hadde gått helt i surr! Hvorfor må de være så bakvendte? Så hvis jeg hadde skrevet 12/05/06, så hadde ingen forstått meg.... Uffda. Men går i knebøy for flertallet... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Høres bare helt gresk ut...! Godt jeg ikke bruker det særlig, hadde gått helt i surr! Hvorfor må de være så bakvendte? Så hvis jeg hadde skrevet 12/05/06, så hadde ingen forstått meg.... Uffda. Men går i knebøy for flertallet... Tja, de ville forhåpentligvis resonnert seg fram til hva du mente. Helt planter kan vel ikke folk være. 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Tja, de ville forhåpentligvis resonnert seg fram til hva du mente. Helt planter kan vel ikke folk være. Kan det være mulig at britter har sin egen måte? Som alt mulig annet de gjør annerledes... 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Tja, de ville forhåpentligvis resonnert seg fram til hva du mente. Helt planter kan vel ikke folk være. Kan det være mulig at brittene har sin egen måte, som så mye annet...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Kan det være mulig at brittene har sin egen måte, som så mye annet...? Tror britene har vår måte. Den internasjonale er vel den de bruker ellers i verden, utenfor Europa. Tror jeg. Jeg ordna meg rom i Thailand, så det var derfor jeg trengte deres måte å skrive datoen på. 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Tror britene har vår måte. Den internasjonale er vel den de bruker ellers i verden, utenfor Europa. Tror jeg. Jeg ordna meg rom i Thailand, så det var derfor jeg trengte deres måte å skrive datoen på. Vet med sikkerhet at britene har måneden før dato! Så hvert land kan i utgangspunktet ha sin måte, mens den internasjonale er felles for alle! Lærte noe nytt i kveld igjen....For det visste jeg ganske enkelt ikke! Jasså, du skal ut på tur...? Så flott! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Vet med sikkerhet at britene har måneden før dato! Så hvert land kan i utgangspunktet ha sin måte, mens den internasjonale er felles for alle! Lærte noe nytt i kveld igjen....For det visste jeg ganske enkelt ikke! Jasså, du skal ut på tur...? Så flott! Jupp. Skal på tur i slutten av januar. Bestilte rom for de første par nettene så jeg slipper å styre med det når jeg entrer Phuket om kvelden. 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jupp. Skal på tur i slutten av januar. Bestilte rom for de første par nettene så jeg slipper å styre med det når jeg entrer Phuket om kvelden. Oser av misunnelse.... Alene eller sammen med flere? Det er i januar at snøen kommer i bøtter og spann her, og da koser du deg i varmen, sandstrender og et herlig folkeslag.... *beist* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Oser av misunnelse.... Alene eller sammen med flere? Det er i januar at snøen kommer i bøtter og spann her, og da koser du deg i varmen, sandstrender og et herlig folkeslag.... *beist* I utgangspunktet drar jeg alene, men nå er det mulig en kompis slenger seg med. Men jeg foretrekker egentlig alene. Vil slappe av mest mulig for meg sjøl. Skal bli deilig, ja. Jeg har aldri vært utenfor Europa. 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 I utgangspunktet drar jeg alene, men nå er det mulig en kompis slenger seg med. Men jeg foretrekker egentlig alene. Vil slappe av mest mulig for meg sjøl. Skal bli deilig, ja. Jeg har aldri vært utenfor Europa. Ikke jeg heller... De som har vært der beskriver det som himmelen, og litt av et kultursjokk fra kalde nordmenn (som har alt), til smilende, høglige, vennlige innfødte (som har lite). Jeg liker også å reise alene, man får jo venner dit man kommer.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Ikke jeg heller... De som har vært der beskriver det som himmelen, og litt av et kultursjokk fra kalde nordmenn (som har alt), til smilende, høglige, vennlige innfødte (som har lite). Jeg liker også å reise alene, man får jo venner dit man kommer.... Det kunne aldri falt meg inn å reise alene for noen år siden, men etter et par aleneturer foretrekker jeg det. Og ja; det å møte folk på sånne turer er veldig enkelt. I tillegg til at man har muligheten til å være alene når man vil det. Gleder meg i hvert fall! 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Det kunne aldri falt meg inn å reise alene for noen år siden, men etter et par aleneturer foretrekker jeg det. Og ja; det å møte folk på sånne turer er veldig enkelt. I tillegg til at man har muligheten til å være alene når man vil det. Gleder meg i hvert fall! Klart du gleder deg! Skulle bare mangle...! Tar natta jeg nå! Sov godt, når du skal kræsje sengehalmen... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 ikke på amerikansk måte hvertfall..Da er er det måned-dag- år. :-) Vet ikke om et er flere variasjoner. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Høres bare helt gresk ut...! Godt jeg ikke bruker det særlig, hadde gått helt i surr! Hvorfor må de være så bakvendte? Så hvis jeg hadde skrevet 12/05/06, så hadde ingen forstått meg.... Uffda. Men går i knebøy for flertallet... Jeg ville også gjort som du. Ut fra det jeg en gang lærte om at datoer skrives January 25, 2007. Tydeligvis er det ikke rett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.