Gjest Pontiac Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Skal på julelunch til ene avkommet etterpå. Avspaserte likesågodt hele dagen. Sitter her med kaffetår og nett. Så skal jeg pakke inn noen få gaver. Fred, ro, fy søren så deilig med en fridag innimellom 0 Siter
Gjest også fri Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Håper at du får en deilig dag. Kos deg. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Håper at du får en deilig dag. Kos deg. Tusen takk og like så Tenkte jeg skulle plukke opp andre avkommet etter skoletid også og ta dem med på en slush og litt pakkehandling etterpå. Deilig, er så lenge siden. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Det hørtes jammen deilig ut! Håper fridagen din blir bra. 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Finnes det noe bedre...! Man nyter det ekstra fordi det er så sjeldent. Kos deg med deilig mat og barna dine! 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Det hørtes jammen deilig ut! Håper fridagen din blir bra. Tusen takk du Er glad i jobben min, men du og du så deilig en følelse det er å gå og lalle slik hjemme en dag hvor en egentlig skulle vært på jobb Men det har vært stritt på jobben noen måneder og det tar seg bare opp fremover siden alt der skal være ferdig til årsskiftet. Så jeg nyter i lange baner. Og det var skikkelige happy avkom i dag kan du tro som fikk ha sjefen i huset hjemme når de åpnet kalendergaver, som kommer på julelunch og som henter etter skolen for å ta med på cafetur. Ekstra deilig når du ser at de setter så stor pris på å ha en hjemme en dag. Ha en riktig så fin dag selv 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Finnes det noe bedre...! Man nyter det ekstra fordi det er så sjeldent. Kos deg med deilig mat og barna dine! Tusen takk hidi. Er lenge siden, kjenner det Sjokkerende god følelse dette her *ler* Skal nikose meg med barna i dag og bruke dagen skikkelig. Blir ikke noe mer fri før jul nå nemmelig, for på jobben er det rimelig stritt om dagene siden alt skal være ferdig til årsskiftet. Ha en riktig så fin dag selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.