Gå til innhold

Tips til "eventyrspill" til tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Ene avkommet ønsker seg spill til jul.

Han skriver på ønskelista:

"Et eventyr/level spill til datan. Egentlig samme hva slags eventyr/level spill det er. Helst med litt skyting og spenning"

Så hva kjøper jeg?

Gjest Pontiac
Skrevet

Den lengste reisen.. det er et bra spill!

Takker. Får prøve å finne det og få lest litt om det da :)

Skrevet

Takker. Får prøve å finne det og få lest litt om det da :)

Den lengste reisen er nå 8 år gammelt eller noe sånt, og neppe særlig "in" hos en tenåring. Drømmefall er imidlertid nummer to, og er nesten helt nytt.

"........................................"

Gjest Pontiac
Skrevet

Den lengste reisen er nå 8 år gammelt eller noe sånt, og neppe særlig "in" hos en tenåring. Drømmefall er imidlertid nummer to, og er nesten helt nytt.

Så på det i sta og det ser bra ut. Desverre utsolgt på cdon.com men jeg får lete litt rundt :)

Skrevet

Så på det i sta og det ser bra ut. Desverre utsolgt på cdon.com men jeg får lete litt rundt :)

Ikke misforstå - The Longest Journey _var_ et bra spill, men det er håpløst utdatert grafikk- og teknologimessig i dag. Dreamfall er samme greia - ny historie i samme setting, med meget pen grafikk og god spillbarhet for den som liker denslags spill. Bare så synd at designeren som har laget begge er en fjott :-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Ikke misforstå - The Longest Journey _var_ et bra spill, men det er håpløst utdatert grafikk- og teknologimessig i dag. Dreamfall er samme greia - ny historie i samme setting, med meget pen grafikk og god spillbarhet for den som liker denslags spill. Bare så synd at designeren som har laget begge er en fjott :-)

Fjott eller ikke, er spillet bra så slår vi til :)

De er jo litt opptatt av grafikk disse ungdommene da så jeg får holde meg til oppdatterte greier *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...