Gjest Pontiac Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ene avkommet ønsker seg spill til jul. Han skriver på ønskelista: "Et eventyr/level spill til datan. Egentlig samme hva slags eventyr/level spill det er. Helst med litt skyting og spenning" Så hva kjøper jeg? 0 Siter
Gimmick Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Den lengste reisen.. det er et bra spill! 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Den lengste reisen.. det er et bra spill! Takker. Får prøve å finne det og få lest litt om det da 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Takker. Får prøve å finne det og få lest litt om det da Den lengste reisen er nå 8 år gammelt eller noe sånt, og neppe særlig "in" hos en tenåring. Drømmefall er imidlertid nummer to, og er nesten helt nytt. "........................................" 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Den lengste reisen er nå 8 år gammelt eller noe sånt, og neppe særlig "in" hos en tenåring. Drømmefall er imidlertid nummer to, og er nesten helt nytt. "........................................" Så på det i sta og det ser bra ut. Desverre utsolgt på cdon.com men jeg får lete litt rundt 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Så på det i sta og det ser bra ut. Desverre utsolgt på cdon.com men jeg får lete litt rundt Ikke misforstå - The Longest Journey _var_ et bra spill, men det er håpløst utdatert grafikk- og teknologimessig i dag. Dreamfall er samme greia - ny historie i samme setting, med meget pen grafikk og god spillbarhet for den som liker denslags spill. Bare så synd at designeren som har laget begge er en fjott :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ikke misforstå - The Longest Journey _var_ et bra spill, men det er håpløst utdatert grafikk- og teknologimessig i dag. Dreamfall er samme greia - ny historie i samme setting, med meget pen grafikk og god spillbarhet for den som liker denslags spill. Bare så synd at designeren som har laget begge er en fjott :-) "........................................" Fjott eller ikke, er spillet bra så slår vi til De er jo litt opptatt av grafikk disse ungdommene da så jeg får holde meg til oppdatterte greier *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.