Gjest mij Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Typisk, på månedens faktura fra Telenor er det dukket opp en ny utgiftspost. (Aldri velg uspesifisert faktura fra slike firmaer..) De har nå ført meg opp med mobilforsikring, og jeg skal da for pokker ikke ha noe sånt, det er bare lureri. Kjøpte ny mobil for 3 uker siden, videreførte abonnementet mitt, og skrev under på noen papirer om bekreftelse på bestilling. Har fått rotet frem papirene, og ser nå at jammen er Mobilforsikring satt opp som "Ny tilleggstjeneste"! Greit at jeg har skrevet under, men jeg ble ikke spurt om å tegne forsikring, ikke står det noe spesifisert om denne forsikringen i papiret heller, eller henvisning til bestemmelser rundt denne. Kan jeg bare trekke beløpet fra fakturaen? Eller er jeg nå bundet fordi jeg har skrevet under, selv om papiret ikke gir noen spesifikasjoner? Må jeg betale gebyr for å bryte forsikingen? Aaarrrgh, jeg blir så sur, de er så forbanna utspekulerte. Jeg som leste papirene godt også.... :-( 0 Siter
Gimmick Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Så lenge du har skrevet under ville jeg ringt de å hørt:) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Så lenge du har skrevet under ville jeg ringt de å hørt:) Ringe Telenor?? Har du noen gang forsøkt det selv? :-) Nei, jeg sender en mail, og går tilbake til forhandler og ber om at de sender nye papirer til Telenor. Så får vi se... 0 Siter
Gimmick Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ringe Telenor?? Har du noen gang forsøkt det selv? :-) Nei, jeg sender en mail, og går tilbake til forhandler og ber om at de sender nye papirer til Telenor. Så får vi se... hehe.. nei, det er vel kanskje håpløst:) Men mail duger jo det og! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ringe Telenor?? Har du noen gang forsøkt det selv? :-) Nei, jeg sender en mail, og går tilbake til forhandler og ber om at de sender nye papirer til Telenor. Så får vi se... sikkert lurt å gå løs på forhandler ja, for det er jo han som har lurt deg! gå tilbake og lag skikkelig leven så ordner de forhåpentligvis opp! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 hehe.. nei, det er vel kanskje håpløst:) Men mail duger jo det og! Jada, for Telenor pleier jo å svare etter et par måneder. :-D 0 Siter
Gimmick Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jada, for Telenor pleier jo å svare etter et par måneder. :-D Sist jeg sendte mail til Telenor fikk jeg svar dagen etter:) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Sist jeg sendte mail til Telenor fikk jeg svar dagen etter:) Joda, det har jeg også opplevd, men like ofte at det har gått opp til to måneder. De er eksperter på å hale ut tida hvis det fører til at du i deres øyne kommer til å skylde dem mer penger. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 sikkert lurt å gå løs på forhandler ja, for det er jo han som har lurt deg! gå tilbake og lag skikkelig leven så ordner de forhåpentligvis opp! Var det ironi..? De ordnet forøvrig opp helt uten problemer. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Var det ironi..? De ordnet forøvrig opp helt uten problemer. var så absolutt ikke ironi nei =) bra de ordnet opp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.