Gå til innhold

Jeg skal da ikke ha noen mobilforsikring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk, på månedens faktura fra Telenor er det dukket opp en ny utgiftspost. (Aldri velg uspesifisert faktura fra slike firmaer..)

De har nå ført meg opp med mobilforsikring, og jeg skal da for pokker ikke ha noe sånt, det er bare lureri.

Kjøpte ny mobil for 3 uker siden, videreførte abonnementet mitt, og skrev under på noen papirer om bekreftelse på bestilling.

Har fått rotet frem papirene, og ser nå at jammen er Mobilforsikring satt opp som "Ny tilleggstjeneste"!

Greit at jeg har skrevet under, men jeg ble ikke spurt om å tegne forsikring, ikke står det noe spesifisert om denne forsikringen i papiret heller, eller henvisning til bestemmelser rundt denne.

Kan jeg bare trekke beløpet fra fakturaen? Eller er jeg nå bundet fordi jeg har skrevet under, selv om papiret ikke gir noen spesifikasjoner? Må jeg betale gebyr for å bryte forsikingen?

Aaarrrgh, jeg blir så sur, de er så forbanna utspekulerte. Jeg som leste papirene godt også.... :-(

Skrevet

Så lenge du har skrevet under ville jeg ringt de å hørt:)

Skrevet

Så lenge du har skrevet under ville jeg ringt de å hørt:)

Ringe Telenor?? Har du noen gang forsøkt det selv? :-)

Nei, jeg sender en mail, og går tilbake til forhandler og ber om at de sender nye papirer til Telenor.

Så får vi se...

Skrevet

Nei, jeg sender en mail, og går tilbake til forhandler og ber om at de sender nye papirer til Telenor.

Så får vi se...

hehe.. nei, det er vel kanskje håpløst:) Men mail duger jo det og!

lalala1365380457
Skrevet

Så får vi se...

sikkert lurt å gå løs på forhandler ja, for det er jo han som har lurt deg! gå tilbake og lag skikkelig leven så ordner de forhåpentligvis opp!

Gjest ChiengMai
Skrevet

hehe.. nei, det er vel kanskje håpløst:) Men mail duger jo det og!

Jada, for Telenor pleier jo å svare etter et par måneder. :-D

Skrevet

Jada, for Telenor pleier jo å svare etter et par måneder. :-D

Sist jeg sendte mail til Telenor fikk jeg svar dagen etter:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sist jeg sendte mail til Telenor fikk jeg svar dagen etter:)

Joda, det har jeg også opplevd, men like ofte at det har gått opp til to måneder. De er eksperter på å hale ut tida hvis det fører til at du i deres øyne kommer til å skylde dem mer penger.

Skrevet

sikkert lurt å gå løs på forhandler ja, for det er jo han som har lurt deg! gå tilbake og lag skikkelig leven så ordner de forhåpentligvis opp!

Var det ironi..?

De ordnet forøvrig opp helt uten problemer.

lalala1365380457
Skrevet

Var det ironi..?

De ordnet forøvrig opp helt uten problemer.

var så absolutt ikke ironi nei =) bra de ordnet opp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...