Gjest skal ut å kjøpe Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Har sett på tv2 sin best i test skritt-teller og lurer på hvor jeg kan kjøpe den? Den heter omron walking style 2. Har du et bedre forslag? 0 Siter
Dory Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har kjøpt den til mamma:) Jeg kjøpte den på G sport... 0 Siter
Speak Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Så at LHL sin kom greit ut i test. I tillegg da til at den er billig. Jeg ringte dem og bestilte, men har ikke fått den enda. Tror prisen var 99 + 20 i porto. 0 Siter
Mañana Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg bestilte en på www.skritteller.no, den kom i posten dagen etterpå! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jeg bestilte den på www.greteroede.no 0 Siter
ariela Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har kjøpt den til mamma:) Jeg kjøpte den på G sport... Jeg er veldig fornøyd med min Silva Pedometer Plus. Den kostet 249 kroner på Clas Ohlson. 0 Siter
ariela Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har kjøpt den til mamma:) Jeg kjøpte den på G sport... Beklager! 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Så at LHL sin kom greit ut i test. I tillegg da til at den er billig. Jeg ringte dem og bestilte, men har ikke fått den enda. Tror prisen var 99 + 20 i porto. mener å ha hørt at de har denne på apoteket 0 Siter
Speak Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 mener å ha hørt at de har denne på apoteket Tror det er en annen de har på apoteket. (Enn LHL) Men de har kanskje den som var best i test. Men den beste var så dyr at jeg valgte en billigere:-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Så at LHL sin kom greit ut i test. I tillegg da til at den er billig. Jeg ringte dem og bestilte, men har ikke fått den enda. Tror prisen var 99 + 20 i porto. Jeg har den fra LHL, er ikke fornøyd med den. Så jeg ønsker meg en Silva i julegave. Har testet mange ganger, og den teller på langt nær alle skrittene jeg går. Men den teller alle dumpene jeg kjører over når jeg er ute å kjører bil. Også teller den noen skritt hver gang jeg er på toalettet når buksa går ned og opp igjen. Men det er klart, den gir en indikasjon på hvor mye du går da. 0 Siter
Speak Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har den fra LHL, er ikke fornøyd med den. Så jeg ønsker meg en Silva i julegave. Har testet mange ganger, og den teller på langt nær alle skrittene jeg går. Men den teller alle dumpene jeg kjører over når jeg er ute å kjører bil. Også teller den noen skritt hver gang jeg er på toalettet når buksa går ned og opp igjen. Men det er klart, den gir en indikasjon på hvor mye du går da. Ikke rart at den teller litt når buksa går opp og ned, eller dumpler i veien. DET er jo ikke noe stort problem. MEN at den ikke teller alle skrittene du går blir jo feil. Jeg så bare på testen at denne gikk godkjent. Enkel men korrekt. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ikke rart at den teller litt når buksa går opp og ned, eller dumpler i veien. DET er jo ikke noe stort problem. MEN at den ikke teller alle skrittene du går blir jo feil. Jeg så bare på testen at denne gikk godkjent. Enkel men korrekt. Ja, at den teller når buksa går opp og ned er kanskje ikke det største problemet. Men den silva skrittelleren jeg ønsker meg teller ikke skrittene før du har gått 6 sammenhengende skritt (tror jeg det var), og da blir jo tellinga ved do-gåing borte. Jeg har sett at den har fått bestått karakter på tester, men jeg er allikevel ikke fornøyd med min. 0 Siter
Speak Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ja, at den teller når buksa går opp og ned er kanskje ikke det største problemet. Men den silva skrittelleren jeg ønsker meg teller ikke skrittene før du har gått 6 sammenhengende skritt (tror jeg det var), og da blir jo tellinga ved do-gåing borte. Jeg har sett at den har fått bestått karakter på tester, men jeg er allikevel ikke fornøyd med min. Jeg går veldig mange "små-turer" som kanskje er under 6 skritt. Vil ha med dem også jeg:-) 0 Siter
Gjest har kjøpt en selv Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Du får den på Vitus-apotekene til kr 299 (tilbud nå før jul, visstnok) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.