Gå til innhold

Eye toy kinetic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen her som har prøvd Eye toy kinetic til Playstation 2? Ser litt interessant ut, men gidder ikke kjøpe det om man blir lei etter et par ganger... Og får man bra trening av det? Det koster jo litt med kamera og alt, så er kanskje like greit å holde seg til jogging??

:)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kjøpte det og syntes det var artig. Ble utrolig sliten og ikke minst STØL!! :)

Men sørg for å ha veldig god plass rundt deg. I stua her er det ikke så god plass rundt der tv`n står så sofaen kommer i veien på skjermen.

Det er grunnen til at jeg ikke har brukt det noe særlig.

Også må man ha godt lys og helst en hvit bakgrunn.

Skrevet

Jeg kjøpte det og syntes det var artig. Ble utrolig sliten og ikke minst STØL!! :)

Men sørg for å ha veldig god plass rundt deg. I stua her er det ikke så god plass rundt der tv`n står så sofaen kommer i veien på skjermen.

Det er grunnen til at jeg ikke har brukt det noe særlig.

Også må man ha godt lys og helst en hvit bakgrunn.

Ok, takk for svar! Da vet jeg hva jeg ønsker meg til jul. Eller kanskje jeg skal skeie ut og kjøpe det selv etter eksamen på fredag. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...