Gjest catiki21 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Trenger bare litt støtte. Jeg leser og leser, men føler jeg ikke får noe inn i hode. Hva skal jeg gjøre? Jeg har følsen av at det går rett vest, men håper ikke det! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Akkurat slik skal det være dagen før eksamen! Det er helt forferdelig, men det går bra skjønner du! Ikke les for lenge i kveld. Ikke legg deg sent. Mens du sover kommer alt du har lest til å legge seg i de riktige skuffene slik at du finner det igjen i morgen. Spis en sunn frokost i morgen tidlig. Ta med en sunn matpakke og vann. Lykke til!!! (Har du lyst til å si hva du har eksamen i - ble litt nysgjerrig.) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Akkurat slik skal det være dagen før eksamen! Det er helt forferdelig, men det går bra skjønner du! Ikke les for lenge i kveld. Ikke legg deg sent. Mens du sover kommer alt du har lest til å legge seg i de riktige skuffene slik at du finner det igjen i morgen. Spis en sunn frokost i morgen tidlig. Ta med en sunn matpakke og vann. Lykke til!!! (Har du lyst til å si hva du har eksamen i - ble litt nysgjerrig.) Tusen takk for rådene! Jeg må virkelig lese mye mer i dag, føler jeg ikke har fått inn ting, selv om jeg har lest en god del :-|! Jeg har eksamen i Norsk og Europeisk historie fra 1914 til 2000! Eksamenen er heldigvis bare på 3 timer og jeg skal bruke data, heldigvis. Men gruer meg vanvittig mye for det! Selv om det er mye bedre å bruke data, synes jeg da! 0 Siter
Dory Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Skriver under jubalong70 sitt innlegg:) Det er slik det er dagen før eksamen:) Det føles ut som det går rett vest, men man har som relel mer kontroll enn man tror:) Lykke til!! (Pst, kanskje du kan tegne opp en slags historie stav? Så starter du i beg. og skriver opp årstall og viktig hendelse. Så kan du prøve å gå muntlig gjennom flere detaljer. Litt vanskelig forklart men...) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Tusen takk for rådene! Jeg må virkelig lese mye mer i dag, føler jeg ikke har fått inn ting, selv om jeg har lest en god del :-|! Jeg har eksamen i Norsk og Europeisk historie fra 1914 til 2000! Eksamenen er heldigvis bare på 3 timer og jeg skal bruke data, heldigvis. Men gruer meg vanvittig mye for det! Selv om det er mye bedre å bruke data, synes jeg da! Oj, det var et omfangsrikt tema, ja! Men det går helt sikkert bra!!! Som du sier, du har lest mye. Mye av det du har lest føler du nå at du ikke husker. Men bare vent. Når du sitter på eksamen og får spørsmål, så dukker det plutselig opp. Du må fortelle oss hvordan det går! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Skriver under jubalong70 sitt innlegg:) Det er slik det er dagen før eksamen:) Det føles ut som det går rett vest, men man har som relel mer kontroll enn man tror:) Lykke til!! (Pst, kanskje du kan tegne opp en slags historie stav? Så starter du i beg. og skriver opp årstall og viktig hendelse. Så kan du prøve å gå muntlig gjennom flere detaljer. Litt vanskelig forklart men...) Tusen takk for hjelpa Dory! Jeg skjønner hva du prøvde å forklare. Det skal jeg jaggu meg prøve å gjøre nå! Tegne og forklare litt for meg selv. Heldigvis har jeg oppgaver fra videregående jeg kan se etter. Der står det viktigste. De fikk jeg også veldig gode karakterer på. Nå gruer jeg meg så vanvittig mye at jeg ikke vet hva jeg gjør. Gikk en liten tur nå nettopp. Men hjelper ingen verdens ting! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Oj, det var et omfangsrikt tema, ja! Men det går helt sikkert bra!!! Som du sier, du har lest mye. Mye av det du har lest føler du nå at du ikke husker. Men bare vent. Når du sitter på eksamen og får spørsmål, så dukker det plutselig opp. Du må fortelle oss hvordan det går! Ja jeg skal fortelle hvordan det går. Nå skal jeg følge råde jeg fikk av Dory med å tegne ned en historie stav. Håper det kan hjelpe meg. Nå gruer jeg meg så fælt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Om jeg ikke forteller mer idag så kommer jeg i morgen etter eksamen og forteller hvordan det gikk. JEG GRUER MEG!!!! 0 Siter
Gjest tippsiii Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Godt råd, ikke les noe pensum i morgen tidlig før eksamen. Det er bare forvirrende og frustrerende og ødelegger den strukturen man har innarbeidet! Så legg vekk pensum i kveld, ikke for sent, og gi kroppen og hjernen mulighet til å roe seg ned. Lykke til 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Godt råd, ikke les noe pensum i morgen tidlig før eksamen. Det er bare forvirrende og frustrerende og ødelegger den strukturen man har innarbeidet! Så legg vekk pensum i kveld, ikke for sent, og gi kroppen og hjernen mulighet til å roe seg ned. Lykke til tusen takk. Ja jeg må prøve å roe ned hjernen min før eksamenen i morgen. Jeg gruer meg noe "sinnsykt". Håper bare det går den rette veien med meg i morgen! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ja jeg skal fortelle hvordan det går. Nå skal jeg følge råde jeg fikk av Dory med å tegne ned en historie stav. Håper det kan hjelpe meg. Nå gruer jeg meg så fælt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Om jeg ikke forteller mer idag så kommer jeg i morgen etter eksamen og forteller hvordan det gikk. JEG GRUER MEG!!!! Det var jo et kjempegodt råd du fikk av Dory! Og det går bra!!! Lykke til i morgen. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Det var jo et kjempegodt råd du fikk av Dory! Og det går bra!!! Lykke til i morgen. er innom her en snar tur igjen og da så jeg meldingen din. Tusen takk! Jeg har skrevet ned litt etter rådet jeg fikk av Dory! Jeg håper jeg får noe av det jeg vil på eksamen, men tviler! Jeg skriver inn her i morgen og forteller hvordan det gikk og hva jeg fikk som spm:-)! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 er innom her en snar tur igjen og da så jeg meldingen din. Tusen takk! Jeg har skrevet ned litt etter rådet jeg fikk av Dory! Jeg håper jeg får noe av det jeg vil på eksamen, men tviler! Jeg skriver inn her i morgen og forteller hvordan det gikk og hva jeg fikk som spm:-)! Nå har mine eksamens nerver forsvunnet. Tenkte å slappe av nå fram til ni. Så lese gjennom en kjapp runde en time før jeg sover. Gruer meg fremdeles da. Håper jeg får norges historie:-), men jeg skriver i morgen hvordan det gikk! God kveld! 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 tusen takk. Ja jeg må prøve å roe ned hjernen min før eksamenen i morgen. Jeg gruer meg noe "sinnsykt". Håper bare det går den rette veien med meg i morgen! Lykke til!! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Måtte bare innom her på dol før jeg må gå til skolen for å ha eksamen. Jeg gruer meg. Jeg kan egentlig ganske mye vet jeg. Men får aldri utrykt meg klart på en eksamen, nervene tar overhånd. Jeg gleder meg når eksamenen er overstått. Kommer tilbake hit på dol å forteller hvordan det gikk. Får vel bare ta spørsmålene som de kommer, ikke mer å gjøre nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.