Moraki Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har lastet opp noen filmer på YouTube (private). Hvordan kan jeg få disse spilt direkte i min private blogg? Jeg har sett noen har hatt YouTube videoer spillende på sine, så jeg lurer på hvordan de har fått til det. 0 Siter
birdie Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ved å kopiere den underste av de to linkekodene på YouTube-sida (embed) og lime dette inn i et innlegg. 0 Siter
Moraki Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Ved å kopiere den underste av de to linkekodene på YouTube-sida (embed) og lime dette inn i et innlegg. Takk 0 Siter
Moraki Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Takk Nei, det gikk ikke. Ble bare liggende som en HTML kode i vinduet :-( 0 Siter
birdie Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Nei, det gikk ikke. Ble bare liggende som en HTML kode i vinduet :-( Hva slags blogg har du, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.