alwaysme Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg er fri for binding nå, og skal ha meg ny mobil HURRA!!! Hvilken mobil skal jeg velge? Jeg sender en god del meldinger, og vil ha kalender på mobilen. I tillegg vil jeg gjerne ha en mobil som har minnekort. Bruker pr idag ikke mobilen som walkman,men det er jo ikke usannsynlig at jeg blir å gjøre det når det blir bedre lydkvalitet :-) SÅ; hvilken tlf har du? Og er du fornøyd med den? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har en SE W710i som er en walkman-mobil. Syns lyden blir såpass bra med mitt eget headset at mp3-spilleren min har havnet nedi skuffen et sted. 0 Siter
tula Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Har SE K800i. Den har alt! Er kjempefornøyd! 0 Siter
Gjest Lydia Nalen Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jeg ville valgt en blå en... Mnja.........De grønne lukter bedre. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Har SE K800i. Den har alt! Er kjempefornøyd! "Har SE K800i. Den har alt!" Jeg også vurderte den. Helt til jeg så den for første gang. Syns den er alt annet enn fin, stor og stygg. Men som du sier, den har jo alt. 0 Siter
alwaysme Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Har SE K800i. Den har alt! Er kjempefornøyd! Hva er forskjell på denne og den nye w820i? 0 Siter
tula Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 "Har SE K800i. Den har alt!" Jeg også vurderte den. Helt til jeg så den for første gang. Syns den er alt annet enn fin, stor og stygg. Men som du sier, den har jo alt. Er litt stor ja, men det hefter ikke meg! Synes den er fin jeg. Litt klasse over utseendet. Og kameraet er jo bare vanvittig bra;) 0 Siter
tula Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hva er forskjell på denne og den nye w820i? Har ikke hørt om W820i? Bare W850i, og det er først og fremst en musikkmobil. Den er nok ganske lik W800i og W810i i innhold kan jeg tenke meg. Forskjellen fra K800i er vel at W-serien har bedre innnhold når det musikkdelen. Men K800i har jo , i tillegg til råbra kamera, også 3G. 0 Siter
erin Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har Nokia 6280. Er veldig fornøyd med den. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Er litt stor ja, men det hefter ikke meg! Synes den er fin jeg. Litt klasse over utseendet. Og kameraet er jo bare vanvittig bra;) "Og kameraet er jo bare vanvittig bra;)" Var derfor jeg vurderte den. Hadde K750i fra før og så liksom på K800i som en naturlig arvtager. Men det var som sagt før jeg så den i butikken, det var skikkelig turn-off. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.