Gjest ikke så mye peil Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 tenkte gi min pappa et abbonement på seilbåt-blad til jul....men hvilket?? noen som har peil? til info så har han en 34 fots båt som han seiler mye regatta med...og elsker seile til skagen. Noen tips til magasin eller evt lur seilbåt-gave? 0 Siter
Gjest god idé Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Fin gave det om han ikke har det. Ellers kan du jo kjøpe en slik seilerlue. :-) 0 Siter
Gjest bok om kysten Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Da broren min (også seilbåt-entusiast) fylte 40, ga jeg ham en bok over Kysten rundt Oslofjorden (med historie og beskrivelse over de ulike stedene), det er der han seiler mest. Han ble veldig glad for gaven. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Dersom han er så ivrig på seiling, så har han nok allerede et blad eller ti i posten... En varm genser til kalde kvelder. Den kan brukes hele året da! Gjerne med stilig motiv? Eller så kan et gavekort til en maritim butikk komme godt med 0 Siter
Gjest ikke så mye peil Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Dersom han er så ivrig på seiling, så har han nok allerede et blad eller ti i posten... En varm genser til kalde kvelder. Den kan brukes hele året da! Gjerne med stilig motiv? Eller så kan et gavekort til en maritim butikk komme godt med Godt poeng. Sjekket det, og han har både segling og seilas...og ett til jeg ikke husker. Gavekort på en maritim butikk er nok tingen takker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.