Gå til innhold

Julegave til seilbåt-entusiast?? magasin eller noe?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke så mye peil
Skrevet

tenkte gi min pappa et abbonement på seilbåt-blad til jul....men hvilket?? noen som har peil?

til info så har han en 34 fots båt som han seiler mye regatta med...og elsker seile til skagen. Noen tips til magasin eller evt lur seilbåt-gave?

Fortsetter under...

Gjest god idé
Skrevet

Fin gave det om han ikke har det.

Ellers kan du jo kjøpe en slik seilerlue. :-)

Gjest bok om kysten
Skrevet

Da broren min (også seilbåt-entusiast) fylte 40, ga jeg ham en bok over Kysten rundt Oslofjorden (med historie og beskrivelse over de ulike stedene), det er der han seiler mest.

Han ble veldig glad for gaven.

Skrevet

Dersom han er så ivrig på seiling, så har han nok allerede et blad eller ti i posten...

En varm genser til kalde kvelder. Den kan brukes hele året da! Gjerne med stilig motiv?

Eller så kan et gavekort til en maritim butikk komme godt med :)

Annonse

Gjest ikke så mye peil
Skrevet

Dersom han er så ivrig på seiling, så har han nok allerede et blad eller ti i posten...

En varm genser til kalde kvelder. Den kan brukes hele året da! Gjerne med stilig motiv?

Eller så kan et gavekort til en maritim butikk komme godt med :)

Godt poeng. Sjekket det, og han har både segling og seilas...og ett til jeg ikke husker. Gavekort på en maritim butikk er nok tingen :) takker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...