Gjest rødgrønnhvit Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 noen som har formeninger om hvilken farge de hadde valgt hvis de skulle ha nytt kjøkken? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Kjøkkenet ville antakelig ha følgende fargeskala: Gråblått/hvitt/aluminium/stål/eik. 0 Siter
Gjest uten tvil Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Kjøkkenet ville antakelig ha følgende fargeskala: Gråblått/hvitt/aluminium/stål/eik. Utrolig bra forslag, den kombinasjonen. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg elsker varme farger, så det hadde blitt en varm lys farge, gulbeige, stråfarget, sandfarget e.l. på veggene. Kjøkkeninnredningen ville jeg hatt en pen brun eikefarge på, ikke alt for mørk. 0 Siter
Gjest kjøket Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Pussa opp kjøkkenet for et år siden. Det er malt i en off white- farge. Skapdørene har blyglass med fire blå ruter i hver, etter inspirasjon fra en modell fra Drømmekjøkkenet. Vi er altså svært fornøyd med et kjøkken som går i off white og blått. Svarte hvitevarer, forresten. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Kjøkkenet ville antakelig ha følgende fargeskala: Gråblått/hvitt/aluminium/stål/eik. Har ikke eik, men ellers passer det mitt kjøkken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.