Gå til innhold

Farge på kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest rødgrønnhvit
Skrevet

noen som har formeninger om hvilken farge de hadde valgt hvis de skulle ha nytt kjøkken?

Gjest Elextra
Skrevet

Kjøkkenet ville antakelig ha følgende fargeskala: Gråblått/hvitt/aluminium/stål/eik.

Gjest uten tvil
Skrevet

Kjøkkenet ville antakelig ha følgende fargeskala: Gråblått/hvitt/aluminium/stål/eik.

Utrolig bra forslag, den kombinasjonen.

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg elsker varme farger, så det hadde blitt en varm lys farge, gulbeige, stråfarget, sandfarget e.l. på veggene. Kjøkkeninnredningen ville jeg hatt en pen brun eikefarge på, ikke alt for mørk.

Gjest kjøket
Skrevet

Pussa opp kjøkkenet for et år siden. Det er malt i en off white- farge. Skapdørene har blyglass med fire blå ruter i hver, etter inspirasjon fra en modell fra Drømmekjøkkenet. Vi er altså svært fornøyd med et kjøkken som går i off white og blått. Svarte hvitevarer, forresten.

Skrevet

Har ikke eik, men ellers passer det mitt kjøkken :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...