Gå til innhold

Noen kreative hjerner her?

Anbefalte innlegg

Gjest sang til pappa
Skrevet

Kan noen hjelpe meg å finne et ord som rimer på "jubileum"? Sitter å skriver sang til pappa, men sitter helt fast!

Fortsetter under...

Skrevet

Når man går seg fast sånn, er det bare å snu på setningen som hjelper. Liksom sånn: ... ditt jubileum som vi feirer...

Gjest sang til pappa
Skrevet

museum, akvarium,

hihi...passet ikke helt inn i sangen, da men...kunne vært morro å se hvordan gjestene reagerte:)

Annonse

Gjest bamsemumsine
Skrevet

still sp.m. til streker på veggen: han er kreativ som få her!

Gjest fiskens venner
Skrevet

hihi...passet ikke helt inn i sangen, da men...kunne vært morro å se hvordan gjestene reagerte:)

"Pappa er så gammel at han like gjerne kunne ha vært på museum?..." ;)

Skrevet

Jubileum- bli tre om

Jubileum-bimmelibum

Jubileum-museum

jubileum-bobile_brum/rom

Skrevet

Når man går seg fast sånn, er det bare å snu på setningen som hjelper. Liksom sånn: ... ditt jubileum som vi feirer...

Helt enig med deg! Mye lettere å forandre litt på setningen...!

streker paa veggen..!
Skrevet

still sp.m. til streker på veggen: han er kreativ som få her!

også så søt som han er!!! fysjaskamm sku ikk vært lov! ;)

streker paa veggen..!
Skrevet

*nøtteliten sitt i toppen av et tre*, -han er dritafull og kommer ikke ned..

(kan den melodien Sang til pappa?)

"*Kjære pappa nå har vi jubileum*, -ikke lenge siden du satt med ei lita skje-i-min-munn.."

likte den jeg :)

skjeiminmunn...må si det som et ord da. meeen det passer kanskje ikke hva vet jeg :)

mange fine forslag her synes jeg!!

Annonse

Skrevet

*nøtteliten sitt i toppen av et tre*, -han er dritafull og kommer ikke ned..

(kan den melodien Sang til pappa?)

"*Kjære pappa nå har vi jubileum*, -ikke lenge siden du satt med ei lita skje-i-min-munn.."

likte den jeg :)

skjeiminmunn...må si det som et ord da. meeen det passer kanskje ikke hva vet jeg :)

mange fine forslag her synes jeg!!

den var fin -sjeiminmunn :) Ikke så lett når man bare har et eneste ord å gå ut fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...