Gjest sang til pappa Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Kan noen hjelpe meg å finne et ord som rimer på "jubileum"? Sitter å skriver sang til pappa, men sitter helt fast! 0 Siter
Gjest sang til pappa Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 kolloseum Takk for bidraget... 0 Siter
GoodTimes Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Når man går seg fast sånn, er det bare å snu på setningen som hjelper. Liksom sånn: ... ditt jubileum som vi feirer... 0 Siter
Gjest sang til pappa Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 museum, akvarium, hihi...passet ikke helt inn i sangen, da men...kunne vært morro å se hvordan gjestene reagerte:) 0 Siter
Gjest bamsemumsine Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 still sp.m. til streker på veggen: han er kreativ som få her! 0 Siter
Gjest fiskens venner Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 hihi...passet ikke helt inn i sangen, da men...kunne vært morro å se hvordan gjestene reagerte:) "Pappa er så gammel at han like gjerne kunne ha vært på museum?..." 0 Siter
Osiris Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 petroleum, mausoleum, linoleum, oleum (tror det er latinsk for olje). Kan også gi deg lenken til denne sida: http://www.nerdcissus.com/rim/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 hihi...passet ikke helt inn i sangen, da men...kunne vært morro å se hvordan gjestene reagerte:) Jubileum- bli tre om Jubileum-bimmelibum Jubileum-museum jubileum-bobile_brum/rom 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Når man går seg fast sånn, er det bare å snu på setningen som hjelper. Liksom sånn: ... ditt jubileum som vi feirer... Helt enig med deg! Mye lettere å forandre litt på setningen...! 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 still sp.m. til streker på veggen: han er kreativ som få her! også så søt som han er!!! fysjaskamm sku ikk vært lov! 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 *nøtteliten sitt i toppen av et tre*, -han er dritafull og kommer ikke ned.. (kan den melodien Sang til pappa?) "*Kjære pappa nå har vi jubileum*, -ikke lenge siden du satt med ei lita skje-i-min-munn.." likte den jeg skjeiminmunn...må si det som et ord da. meeen det passer kanskje ikke hva vet jeg mange fine forslag her synes jeg!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 *nøtteliten sitt i toppen av et tre*, -han er dritafull og kommer ikke ned.. (kan den melodien Sang til pappa?) "*Kjære pappa nå har vi jubileum*, -ikke lenge siden du satt med ei lita skje-i-min-munn.." likte den jeg skjeiminmunn...må si det som et ord da. meeen det passer kanskje ikke hva vet jeg mange fine forslag her synes jeg!! den var fin -sjeiminmunn Ikke så lett når man bare har et eneste ord å gå ut fra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.