Gå til innhold

julemiddagsbordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke for jeg kommer til dekket bord i år! :o)

Men når jeg dekker selv så har jeg hatt f.eks. rød eller hvit damaskduk, grønn juleremse på langs over bordet og små engler / juletrær / stjerner i gull strødd utover duken. Hvitt, litt nostalgisk servise (hvitt mønster på hvitt), barna har like glass som oss voksne og vi har gjerne hvite tøyservietter (har ikke røde).

Gjest Flystripa
Skrevet

Vel, etter den rottehale historien,(eller var det mus) så blir det leeenge til jeg skal ha grandiosa i alle fall!

Du har vel ikke lest oppfølgeren? Saken er anmeldt, fordi det var forsøk på svindel. Det er funnet en annen type lim enn hva de bruker på fabrikken, både på pizzakartongen og på plastikken.

Grandis er trygt! Men ikke på julaften ;o)

Skrevet

Du har vel ikke lest oppfølgeren? Saken er anmeldt, fordi det var forsøk på svindel. Det er funnet en annen type lim enn hva de bruker på fabrikken, både på pizzakartongen og på plastikken.

Grandis er trygt! Men ikke på julaften ;o)

Mener du at noen lagde en kopi av grandiosa? Limet avslørte? Var det ingen dyrehale, men lim?

*HEEEELT blåst nå jeg....*

candyqueen_83
Skrevet

Mener du at noen lagde en kopi av grandiosa? Limet avslørte? Var det ingen dyrehale, men lim?

*HEEEELT blåst nå jeg....*

Noen åpnå esken, putta halen inn og limte igjen...tror jeg

Skrevet

Hvit duk, hvite tøyservietter, sølvtøy, sølvlysestaker, fineste serviset som også er hvitt og krystallglass. Og så må vi vel pynte med noen nisser og engler som barna har laget.

Skrevet

Noen åpnå esken, putta halen inn og limte igjen...tror jeg

hmm, ja det høres logiskt ut :) For noen forbaska kjeltringer! ;)

Skrevet

Hvit duk, hvite tøyservietter, sølvtøy, sølvlysestaker, fineste serviset som også er hvitt og krystallglass. Og så må vi vel pynte med noen nisser og engler som barna har laget.

Kan tenke meg at det blinker godt rundt bordet, både krystall og forventningsfulle øyne :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...