Gå til innhold

Konsultasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig lege time er en konsultasjon med legen. Samtale?

Skrevet

Vanlig lege time er en konsultasjon med legen. Samtale?

Jeg trodde det var noe mann gjorde før en operasjon? Men jeg er allerede operert

Skrevet

Jeg trodde det var noe mann gjorde før en operasjon? Men jeg er allerede operert

Da er det nok en etterkontroll.

Skrevet

Da er det nok en etterkontroll.

Men det står også i brevet:TA MED ALLE DINE FASTE MEDISINER DA DET KAN HA BETYDNING FOR UTREDNINGEN

Skrevet

Men det står også i brevet:TA MED ALLE DINE FASTE MEDISINER DA DET KAN HA BETYDNING FOR UTREDNINGEN

ok, da hadde jeg bare ringt dit å spurt. Er det der du opererte deg du er innkalt? Da kan det være du må endre på medisiner?

Skrevet

ok, da hadde jeg bare ringt dit å spurt. Er det der du opererte deg du er innkalt? Da kan det være du må endre på medisiner?

Det er samme plass som jeg ble operert.Jeg går ikke på noen medisiner

Skrevet

Det er samme plass som jeg ble operert.Jeg går ikke på noen medisiner

Det er sikkert et masseprodusert brev (vanlig etter operasjoner) som sendes ved etterkontroll. Men ring å snakk med de du, da vet du mer hva du går til :)

Skrevet

Det er sikkert et masseprodusert brev (vanlig etter operasjoner) som sendes ved etterkontroll. Men ring å snakk med de du, da vet du mer hva du går til :)

Skal gjør det :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er som pekkaline sier, ganske enkelt en legetime. Man har gjerne en konsultasjon før operasjoner etc., men også en eller flere i ettertid. En oppfølgingstime, ganske enkelt. Det er vanlig å måtte ha med medisinliste når man oppsøker en lege som ikke har hele sykehistorien din. Som pekkaline sier er disse brevene masseproduserte, og sendes ut på generell basis, derfor kan noe ses rart ut.

En jeg kjenner fikk innkallelse til operasjon. På brevet sto det at man ikke kunne ta P-piller så og så lang tid i forveien, og til slutt i brevet sto det at dette brevet ble sendt ut til alle uansett kjønn og alder, og at noen av opplysningene kan være helt irrelevante for noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...