Gjest togli Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ikke spør meg hva jeg vil med dette innlegget, men jeg følte bare for å dele det med dere ;-) Her forleden drømte jeg en snål drøm. Jeg klarer ikke bestemme meg for om den var morsom eller ikke. Selv får jeg latterkrampe bare jeg tenker på drømmen (jada, jeg vet jeg har rar sans for humor), mens gubben ikke kan skjønne hva som var så morsomt med den ;-) Jeg drømte om at moren min og jeg krangla om hva artisten Kårejohnny Endrerud(?) heter. Hun påstod at han het Karijohhnny, mens jeg var skråsikker på at han het Karrijohnny. Argumentet mitt var at han var med i Great Garlic Girls. Garlic betyr hvitløk og det _kan_ være et krydder. Av den grunn måtte han hete _Karri_johnny! Jaja.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jessunavn, smart tilogmed i drømmeland (Husker nå at i min drøm var jeg opptatt av en mann som hadde veldig skjeve tenner. Jeg skulle liksom være den positive (som alltid) å fremheve at et skjevt smil var sexy. Han lukket munnen og var alt annet enn det, men stod fornøyd med den skjeve munnen. *rister på hodet* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jessunavn, smart tilogmed i drømmeland (Husker nå at i min drøm var jeg opptatt av en mann som hadde veldig skjeve tenner. Jeg skulle liksom være den positive (som alltid) å fremheve at et skjevt smil var sexy. Han lukket munnen og var alt annet enn det, men stod fornøyd med den skjeve munnen. *rister på hodet* Hihi, kunne vært kjekt å ha ei drømmetydebok ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Du er syk du. Men det er heldigvis bare i drømmene! trur eg.. ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hihi, kunne vært kjekt å ha ei drømmetydebok ;-) Krangel Dette er en advarsel som sier at du må løse problemene mens de fortsatt er små fra drømmetyding 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Krangel Dette er en advarsel som sier at du må løse problemene mens de fortsatt er små fra drømmetyding Oohh... Tror ikke jeg har noe uoppgjort med mutter'n, så dette må jeg tenke på ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Oohh... Tror ikke jeg har noe uoppgjort med mutter'n, så dette må jeg tenke på ;-) Mor står for myke følelser. Det kan være dine gne følelser det er snakk om. Har du vært stygg mæ ongane dine? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Mor står for myke følelser. Det kan være dine gne følelser det er snakk om. Har du vært stygg mæ ongane dine? Det er noen ganger det går hett for seg, ja og da blir jeg en kjeftesmelle. Teller det at jeg alltid ber ydmykt om unnskyldning etterpå?;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det er noen ganger det går hett for seg, ja og da blir jeg en kjeftesmelle. Teller det at jeg alltid ber ydmykt om unnskyldning etterpå?;-) Hehe, det går fint. Drømmen har bare merket seg at du kanskje har hatt dårlig samvittighet? Jøss som jeg tolker. Bare på gøy Du er sikkert en fabelaktig mamma. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hehe, det går fint. Drømmen har bare merket seg at du kanskje har hatt dårlig samvittighet? Jøss som jeg tolker. Bare på gøy Du er sikkert en fabelaktig mamma. Jeg fikk iallefall noe å tenke på ;-) Takk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.