Gjest Princess Peach Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Nei, det er ganske utrolig. Vi lever i en gal verden. Skal lage meg en egen nettside jeg. "passedeiligfordemsomlikerslikt.no" 0 Siter
Gjest synne29 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Skal lage meg en egen nettside jeg. "passedeiligfordemsomlikerslikt.no" slunkenbcupoglittflatrompemenkanskjenoenlikerdetogsaa.no 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 slunkenbcupoglittflatrompemenkanskjenoenlikerdetogsaa.no Tror vi kommer til å få tusenvis av treff! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Heldig du da Gått ut på dato jeg.*s* Du får ta igjen ved å begynne å samle på russekort av de kjekke gutta. ;o) 0 Siter
LarsLur Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Du får ta igjen ved å begynne å samle på russekort av de kjekke gutta. ;o) Det er gutter på deiligst.no også, prøv å ta igjen med samme mynt da... 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Synes ikke at slike sider burde være lovlige, vet at det foregår endel mobbing blant disse ungen jentene... Min datter på 13 år har vært og kikket, og jeg forteller henne at det er helt forkastelig. De angrer muligens vilt når de blir eldre...! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Barnslig. Si det til ham. Eller sett deg og gyn på pinuper du også... 0 Siter
mrxx Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg hadde nok mye heller tatt en titt på deg i din alder enn disse fjortiss jentene. Jeg ser jo at de har flotte former og er sexy, men utover det så stopper det der. 0 Siter
Mistera Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 De fleste ser ut til å være i alderen 14-18 år og jeg skjønner ikke hvorfor, men de har stort sett enorme bryster og trutmunn.;-) Tror han snakker med noen av dem på msn... Men vet ikke. Push-up, og dobbel dose leppestift;) heter det:P Jentene inne på Deiligst.no er iallefall ikke gamle nok til å vite hva de gjør:) Før det kommer å sier, HVA jeg visste ikke at dette kom til å komme andre plasser enn på deiligst:O å gida meg!!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 slunkenbcupoglittflatrompemenkanskjenoenlikerdetogsaa.no hihi :-)) 0 Siter
Gjest logoped Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 De fleste ser ut til å være i alderen 14-18 år og jeg skjønner ikke hvorfor, men de har stort sett enorme bryster og trutmunn.;-) Tror han snakker med noen av dem på msn... Men vet ikke. Hvis du tenker litt etter så ser du vel at det er forkastelig oppførsel, hvertfall om han til og med har dem på msn og har kontakt med dem. Han driver jo da klart og flørter og sjekker ut andre jenter. Jeg synes menn som må se på andre damer på den måten, ofte, generelt er svært patetiske og det å ta kontakt med dem er for min del nesten utroskap. Jeg hadde ikke orket kaste bort tiden min på en slik mann, hva annet driver han med/ har lyst til som ikke du skal vite om? Hvorfor greier han seg ikke med deg? Sett ned foten eller dra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.