Gå til innhold

Hjelp med dikt om kols

Anbefalte innlegg

Gjest Lucia sangen
Skrevet

Skriver en sang om kols, bronkitt og emfysem. Noen som kan hjelpo å dikte her!? Melodien "Santa Lucia"

ylvali1365381015
Skrevet

Hæ? ;-P

Litt av en julesang...

Kols, bronkitt og emfysem er tradisjonelle juletemaer, ja, blir nesten rørt her jeg sitter.

Lol!

Skrevet

Hæ? ;-P

Litt av en julesang...

Kols, bronkitt og emfysem er tradisjonelle juletemaer, ja, blir nesten rørt her jeg sitter.

Lol!

Ler så jeg rister! Ja, du kan svare, du!

Skrevet

Kååls, bronkitta

og emfysem er no'dritt.... eller no' sånt? *flirer*

Skrevet

Himmel, hehe. Skal den være alvorlig som advarsel eller til de med sykdommen?

Gjest herodes falssk
Skrevet

kan du ikke heller dikte om sangen: herpes 1 og 2 og 3, men vi leeeverrr...

Gjest herodes falssk
Skrevet

skal det være humorkveld på lungeavdelingen?

Gjest studenttre
Skrevet

Hæ? ;-P

Litt av en julesang...

Lol!

Det skal være en utradisjonell framføring (som vi har brukt litt fantasi på) ifh til studier innen samme fag.:0)

Ikke ment som "humor" i den forstand.

Gjest studenttre
Skrevet

skal det være humorkveld på lungeavdelingen?

Ja, noe i den duren. Neida, Det skal være en utradisjonell framføring (som vi har brukt litt fantasi på) ifh til studier innen samme fag.:0)

Gjest studenttre
Skrevet

Himmel, hehe. Skal den være alvorlig som advarsel eller til de med sykdommen?

Det skal være en utradisjonell framføring (som vi har brukt litt fantasi på) ifh til studier innen samme fag.:0)

Ikke ment som "humor" i den forstand.Ok nei, ikke til selve pasienten, men til de som skal lære litt om sykdommen.

Gjest studenttre
Skrevet

Kååls, bronkitta

og emfysem er no'dritt.... eller no' sånt? *flirer*

Akkurat den har vi med, hehe.

ylvali1365381015
Skrevet

;-) Åja...

Legestudiet der altså?

Ganske absurd for oss andre likevel... ;-)

Neimen om jeg kan hjelpe deg, jeg er vanligvis flink med taler og sanger osv, men her føler jeg meg for øyeblikket ganske blank...

Desverre.

Gjest herodes falssk
Skrevet

Ja, noe i den duren. Neida, Det skal være en utradisjonell framføring (som vi har brukt litt fantasi på) ifh til studier innen samme fag.:0)

beklager men det der høres egentlig litt søkt ut. Du må i det minste komme med flere ord som skal være med, hvis vil skal hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...