Gjest Lucia sangen Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Skriver en sang om kols, bronkitt og emfysem. Noen som kan hjelpo å dikte her!? Melodien "Santa Lucia" 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hæ? ;-P Litt av en julesang... Kols, bronkitt og emfysem er tradisjonelle juletemaer, ja, blir nesten rørt her jeg sitter. Lol! 0 Siter
hidi Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hæ? ;-P Litt av en julesang... Kols, bronkitt og emfysem er tradisjonelle juletemaer, ja, blir nesten rørt her jeg sitter. Lol! Ler så jeg rister! Ja, du kan svare, du! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Kååls, bronkitta og emfysem er no'dritt.... eller no' sånt? *flirer* 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Himmel, hehe. Skal den være alvorlig som advarsel eller til de med sykdommen? 0 Siter
Gjest herodes falssk Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 kan du ikke heller dikte om sangen: herpes 1 og 2 og 3, men vi leeeverrr... 0 Siter
Gjest herodes falssk Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 skal det være humorkveld på lungeavdelingen? 0 Siter
Gjest studenttre Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hæ? ;-P Litt av en julesang... Kols, bronkitt og emfysem er tradisjonelle juletemaer, ja, blir nesten rørt her jeg sitter. Lol! Det skal være en utradisjonell framføring (som vi har brukt litt fantasi på) ifh til studier innen samme fag.:0) Ikke ment som "humor" i den forstand. 0 Siter
Gjest studenttre Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 skal det være humorkveld på lungeavdelingen? Ja, noe i den duren. Neida, Det skal være en utradisjonell framføring (som vi har brukt litt fantasi på) ifh til studier innen samme fag.:0) Ikke ment som "humor" i den forstand. 0 Siter
Gjest studenttre Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Himmel, hehe. Skal den være alvorlig som advarsel eller til de med sykdommen? Det skal være en utradisjonell framføring (som vi har brukt litt fantasi på) ifh til studier innen samme fag.:0) Ikke ment som "humor" i den forstand.Ok nei, ikke til selve pasienten, men til de som skal lære litt om sykdommen. 0 Siter
Gjest studenttre Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Kååls, bronkitta og emfysem er no'dritt.... eller no' sånt? *flirer* Akkurat den har vi med, hehe. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det skal være en utradisjonell framføring (som vi har brukt litt fantasi på) ifh til studier innen samme fag.:0) Ikke ment som "humor" i den forstand. ;-) Åja... Legestudiet der altså? Ganske absurd for oss andre likevel... ;-) Neimen om jeg kan hjelpe deg, jeg er vanligvis flink med taler og sanger osv, men her føler jeg meg for øyeblikket ganske blank... Desverre. 0 Siter
Gjest herodes falssk Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ja, noe i den duren. Neida, Det skal være en utradisjonell framføring (som vi har brukt litt fantasi på) ifh til studier innen samme fag.:0) Ikke ment som "humor" i den forstand. beklager men det der høres egentlig litt søkt ut. Du må i det minste komme med flere ord som skal være med, hvis vil skal hjelpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.