Gå til innhold

Fullmånenatt

Anbefalte innlegg

Gjest Stressless
Skrevet

Ja, sjøen fløer ekstra og dama er ekstra kåt

Gjest Forskerinne
Skrevet

Ja, sjøen fløer ekstra og dama er ekstra kåt

Virkelig? Det sistnevnte, er det noe som skjer ved hver fullmåne?

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja, jeg får ikke sove pga den jævla halsbrannen.

Gjest Forskerinne
Skrevet

Og dette skjer ved hver fullmåne? *Notere* Besynderlig.

Gjest trultemor26
Skrevet

Og dette skjer ved hver fullmåne? *Notere* Besynderlig.

Det har jeg ikke lagt merke til, du, men utrolig plagsomt er det allikevel. Du kan kalle det dårlig planlegging også fordi jeg ikke hadde kjøpt inn mer halsbrannmiddel, eller naivitet fordi jeg trodde 1 pille skulle holde i kveld. Noe det aldri gjør.

Skrevet

Den var jo herlig...

Halsbrann er pyton.

Gjest Forskerinne
Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til, du, men utrolig plagsomt er det allikevel. Du kan kalle det dårlig planlegging også fordi jeg ikke hadde kjøpt inn mer halsbrannmiddel, eller naivitet fordi jeg trodde 1 pille skulle holde i kveld. Noe det aldri gjør.

Spis noe basisk, som f.eks potet. Melk gjør vondt verre.

Gjest trultemor26
Skrevet

Spis noe basisk, som f.eks potet. Melk gjør vondt verre.

Melk har hjulpet meg i mange måneder, men i det siste har jeg begynt å spy av det, så melk er uansett utelukket.

Sitter og vurderer om jeg skal prøve nyco..

Potet har jeg ikke i hus. Hva annet er basisk tru? Såpe?

Caloni Makaroni
Skrevet

Melk har hjulpet meg i mange måneder, men i det siste har jeg begynt å spy av det, så melk er uansett utelukket.

Hehe...de fleste såper er svakt basiske. Men du skal ikke se bort i fra at du vil savne halsbrannen dersom du går inn for å svelge store mengder såpe ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Den var jo herlig...

Halsbrann er pyton.

Halsbrann høres veldig uskyldig ut for de som ikke har opplevd det ordentlig. Det er fryktelig vondt ja.

Gjest forskerinne
Skrevet

http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5834

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/lure_tips_som_hjelper_mot_halsbrann

http://www.apotek1.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=2405&I=6029&tabmid=249&gclid=COuVw5rG_IgCFUdZMAodsV999g

Fant ikke helt det jeg lette etter her, men håper du finner noe som kan hjelpe. God bedring!

Gjest trultemor26
Skrevet

Hehe...de fleste såper er svakt basiske. Men du skal ikke se bort i fra at du vil savne halsbrannen dersom du går inn for å svelge store mengder såpe ;)

Hehe, regna med at det ikke var så smart ja, så dropper nok akkurat det med såpe.. Da tar jeg heller et glass melk, blir kvalm og spyr. Jeg har jo vært igjennom en runde med omgangssyke i helga, så det å spy er ikke ukjent for meg.

Gjest trultemor26
Skrevet
Gjest trultemor26
Skrevet

Takk for link.

Litt sent med de rådene der nå men.. hehe

Men jeg får halsbrann uansett hva jeg spiser og ikke spiser, blir selvfølgelig værre av enkelte matvarer/drikker og styrer unna disse (brus/sjokolade f.eks *hulk*), men halsbrannen slår til i det jeg legger hodet på puta om kvelden uansett.

Har 6 uker igjen av svangerskapet, så jeg går jo mot bedre tider. Men nå har jeg slitt med dette her i maaange måneder altså, er så drittlei.

Gjest forskerinne
Skrevet

Takk for link.

Litt sent med de rådene der nå men.. hehe

Men jeg får halsbrann uansett hva jeg spiser og ikke spiser, blir selvfølgelig værre av enkelte matvarer/drikker og styrer unna disse (brus/sjokolade f.eks *hulk*), men halsbrannen slår til i det jeg legger hodet på puta om kvelden uansett.

Har 6 uker igjen av svangerskapet, så jeg går jo mot bedre tider. Men nå har jeg slitt med dette her i maaange måneder altså, er så drittlei.

Håper du finner noe som hjelper. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Håper du finner noe som hjelper. :)

Link hjelper meg helt fabelaktig.. men har altså gått tom..

Tror jeg går for å prøve litt nyco.

Tror ikke akkurat potetgull teller som potet.

Gjest Forskerinnen
Skrevet

Link hjelper meg helt fabelaktig.. men har altså gått tom..

Tror jeg går for å prøve litt nyco.

Tror ikke akkurat potetgull teller som potet.

Nei, ikke ta potetgull, det vil nok bare gjøre det verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...