Gå til innhold

kjøkkenhåndklær i oppvaskmaskin?

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ
Skrevet

ehh...kan jeg gjøre dette? ingen vaskemaskin på jobb og kjøkkenhåndklærne trenger en seriøs vask.

Gjest mandolina
Skrevet

Tror ikke det blir noe effektivt.

Klore håndklærne og vask dem i bio-tex.

Hilsen

Gjest klor er tingen
Skrevet

Nei det tror jeg ikke jeg ville gjort.

Men skyll de godt, og legg de i klorvann en liten stund, så blir de greie. Så kan du evt. ta de med hjem i ettermiddag å vaske de hjemme.

Gjest heyysann
Skrevet

Det er vel en god grunn til at det fins 2 separate maskiner for klær og kjøkkenutstyr?

Kjøp heller en ny klut du! ;)

Skrevet

De kommer bare til å legge seg nederst i oppvaskmaskina, tette filteret og sørge for oversvømmelse (med mindre det er en lekkasjesikring på den) vil jeg tro....

nøffgakkmøbææ
Skrevet

De kommer bare til å legge seg nederst i oppvaskmaskina, tette filteret og sørge for oversvømmelse (med mindre det er en lekkasjesikring på den) vil jeg tro....

hvorfor er dere alle så negative til dette:=) uff.....jeg gidder ikke ta ansvar.....men jeg tror den derre biotexen i vasken var en god ide. er ikke alle som er like hygieniske her, så det er best å rengjøre litt!

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Tror ikke det blir noe effektivt.

Klore håndklærne og vask dem i bio-tex.

Hilsen

god ide:=)

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Det er vel en god grunn til at det fins 2 separate maskiner for klær og kjøkkenutstyr?

Kjøp heller en ny klut du! ;)

nei, altså nå synes jeg godt at oppvaksmaskinen kunne funnet seg i noen håndklær. jeg er helt overbevist om at noen engang har gjort det, ,men det er kanskje en grunn til at det ikke blir gjentatt av flere:=)

Gjest heyysann
Skrevet

nei, altså nå synes jeg godt at oppvaksmaskinen kunne funnet seg i noen håndklær. jeg er helt overbevist om at noen engang har gjort det, ,men det er kanskje en grunn til at det ikke blir gjentatt av flere:=)

Ja, kan godt være at noen har gjort det før....Men som du sier finnes det vel også grunner til at det ikke blir gjentatt så ofte..

Personlig ser jeg for meg en søkkvåt klut ligge nedi sluken i oppvaskmaskinen

Men du skal ha for god oppfinnsomhet!

Skrevet

Hvis du vil ta den i oppvaskmaskinen, så sett i det minste oppvask oppå den. Kanskje den holder ser der da? Eller ta den med hjem ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...