astridny Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hei. Hva er din beste julefilm? Jeg har så lyst å se en skikkelig bra julefilm. Tips takk På forhånd takk for svar. 0 Siter
vilde Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg synes Polarekspressen er koselig. Ser den sammen med barna jeg da :-) Men du var kanskje ute etter voksen-film? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Den aller beste julefilmen er National Lampoon's Christmas Vacation. Uten tvil! :oD 0 Siter
Gjest noen filmer Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har ikke sett alle, men her har du noen tips. Santa Claus, the movie. Elf Love actually Home alone All I want for Christmas Jack Frost A Christmas carol The Christmas star I'll be home for Christmas Christmas with the Kranks Bad Santa The snow queen 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Denne: http://www.imdb.com/title/tt0101301/posters Den er ikke akkurat bra, men jeg fikk den til jul da jeg var rundt ti år og nå må jeg bare se den hver eneste jul. Den er litt koselig da. :-) 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg synes Polarekspressen er koselig. Ser den sammen med barna jeg da :-) Men du var kanskje ute etter voksen-film? Nettopp den jeg tenkte på også, men passer best for barn. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hjemme Alene synes jeg har bra julestemning. 0 Siter
Dory Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hjemme Alene synes jeg har bra julestemning. Enig! Den hadde jeg også tenk å foreslå. (Film nr en!) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Enig! Den hadde jeg også tenk å foreslå. (Film nr en!) Den er så koselig. 0 Siter
Elbereth Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 "The Grinch" (Grinchen) - _det_ er julefilmen sin, det! Og så ser vi seff. ChevyChase og juleferiefilmen. Tradisjon:) 0 Siter
Gyda Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 "Hjelp, det er juleferie" med Clark (Chevy Chase) som satser alt på å arrangere en perfekt og tradisjonsrik familiejul der den ene flausen overtar for den andre. Jeg ler bare jeg tenker på den. Helt ubetalelig! 0 Siter
blessa Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Rudolf ) den må jeg bare se,får nesten tårer i øynene når de andre er så slemme mot stakkars Rudolf ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.