Gjest catiki21 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Endelig har jeg kommet hjem og hatt min eksamen. Håper det gikk bra. Jeg føler selv jeg bare skrev 3 datasider med bare tull, men jeg håper da det gikk mye bedre enn jeg tror. Da er det bare å lese til to nye eksamner jeg har neste uke, tirsdag og onsdag. Men da er det juleferie. Skal bli godt! Så det var min info om hvordan eksamenen gikk. 0 Siter
Gjest yesss Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer, deilig å bli ferdig med eksamen - det skal jeg skrive under på! Jeg for min del, fikk nettopp tilbake resultat av min siste eksamen - MEGET fornøyd ble jeg også Have a nice day! 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Supert!! Grattis med overstått eksamen. Godt med alt man kan legge bak seg. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Supert!! Grattis med overstått eksamen. Godt med alt man kan legge bak seg. tusen takk for det. gruer meg til resultatet kommer da. men får bare holde ut etter hva jeg får! 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 tusen takk for det. gruer meg til resultatet kommer da. men får bare holde ut etter hva jeg får! Kjente du på magefølelsen da du gikk ut av lokalet? Da vet du om du står i allefall Går nok så fint atte! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Kjente du på magefølelsen da du gikk ut av lokalet? Da vet du om du står i allefall Går nok så fint atte! jeg så over svarene i boken når jeg kom hjem. Skrevet svarene annereledes enn det står i boken, mye annerledes også. men håper de gir meg en sjanse. Denne teller halvparten med en oppgave jeg leverte forje uke. Håper jeg kan få poeng for alt jeg har lest! Gruer meg til å vite resultatet, men håper det går bedre enn forventa. Stod at vi måtte ha 8 av 10 spørsmål beståt, derfor jeg gruer meg. Følte jeg var på kvitt eller dobbelt, hvis du har sett på det programmet;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.