Gjest this is a signature Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Kommer an på merket. Vet du hva som er det billigste merket? 0 Siter
Speak Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Har funnet at det ofte er det. MEN det skal jo stå oppgitt literpris, så da er det enkelt å sammenligne. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 LOL! gjett om jeg lurte lenge på hva i alle dager "bok-søl" var for noe. ;-P 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 LOL! gjett om jeg lurte lenge på hva i alle dager "bok-søl" var for noe. ;-P Haha.. Man skal ikke dele opp orda i det norske språket, vanligvis.. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Haha.. Man skal ikke dele opp orda i det norske språket, vanligvis.. Jeg vet det egentlig, jeg bare så meg fullstendig blind på bokstaver og trykk på feil sted. Sånn kan det gå. ;-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg vet det egentlig, jeg bare så meg fullstendig blind på bokstaver og trykk på feil sted. Sånn kan det gå. ;-) Mhm ;-) 0 Siter
Gjest rimidama Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Vet du hva som er det billigste merket? På Rimi er det Borg-øl i hvert fall:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.