Gå til innhold

Drømme seg bort.....

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Hva er det aller, aller, aller fineste stedet du vet om i verden? Kan være pga stemningen der, eller naturoppleveles, eller en annen grunn. Tenker ikke nødvendigvis på estetisk vakkert. Men du må ha vært der selv, ellers gjelds det ikke.

Mine favoritter: New York - den ultimate storby, blanding av sjarm, shopping, romantikk, spenning, mangfold og filmkulisse.

Paris - vakkert, romantisk, fantastiske museer, mote, verdens vakreste språk, nydelige kirker, hisorie i enhver krok, croissanter og jordbærterte.

Goa (India) - verdens vakreste strender, mystikk, nydelig mat, ro, farger og krydderdufter.

Jeg vil reise, men vi er pengelens i lyeblikket. Eller blir i alle fall det når vi får oss nytt kjøkken i løpet av våren (som vi må ha, det gamle faller sammen). Sukk!

Skrevet

Akkurat nå drømmer jeg om en fiskehandlers disk...

tzatziki1365380058
Skrevet

Akkurat nå drømmer jeg om en fiskehandlers disk...

Da slutter jeg meg til nicket ditt: pføy og atter pføy...

Ikke at jeg ikke liker fisk, men jeg drømmer sjelden om det...

Skrevet

Argostoli - Bare en nydelig plass.

Whistler - Perfekt for frikjøring.

Rio de Janeiro - Alt på ett sted,

Skrevet

Da slutter jeg meg til nicket ditt: pføy og atter pføy...

Ikke at jeg ikke liker fisk, men jeg drømmer sjelden om det...

Beklager nicket mitt, men det er fra sex-forumet. Ikke myntet på deg eller din tråd, om du skulle tro det.

Skrevet

Koh Samet (Thailand): fordi det er den mest avslappede, deilige, utopiske øy og strand jeg noensinne har vært på. Et sted mellom tid og rom. En oase i verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...