tzatziki1365380058 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hva er det aller, aller, aller fineste stedet du vet om i verden? Kan være pga stemningen der, eller naturoppleveles, eller en annen grunn. Tenker ikke nødvendigvis på estetisk vakkert. Men du må ha vært der selv, ellers gjelds det ikke. Mine favoritter: New York - den ultimate storby, blanding av sjarm, shopping, romantikk, spenning, mangfold og filmkulisse. Paris - vakkert, romantisk, fantastiske museer, mote, verdens vakreste språk, nydelige kirker, hisorie i enhver krok, croissanter og jordbærterte. Goa (India) - verdens vakreste strender, mystikk, nydelig mat, ro, farger og krydderdufter. Jeg vil reise, men vi er pengelens i lyeblikket. Eller blir i alle fall det når vi får oss nytt kjøkken i løpet av våren (som vi må ha, det gamle faller sammen). Sukk! 0 Siter
Gjest Pføy! Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Akkurat nå drømmer jeg om en fiskehandlers disk... 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Akkurat nå drømmer jeg om en fiskehandlers disk... Da slutter jeg meg til nicket ditt: pføy og atter pføy... Ikke at jeg ikke liker fisk, men jeg drømmer sjelden om det... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Argostoli - Bare en nydelig plass. Whistler - Perfekt for frikjøring. Rio de Janeiro - Alt på ett sted, 0 Siter
Gjest Pføy! Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Da slutter jeg meg til nicket ditt: pføy og atter pføy... Ikke at jeg ikke liker fisk, men jeg drømmer sjelden om det... http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3266403 Hentet en gammel tråd til deg, med samme tema. Mange fine forslag der. 0 Siter
Gjest Pføy! Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Da slutter jeg meg til nicket ditt: pføy og atter pføy... Ikke at jeg ikke liker fisk, men jeg drømmer sjelden om det... Beklager nicket mitt, men det er fra sex-forumet. Ikke myntet på deg eller din tråd, om du skulle tro det. 0 Siter
Speak Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hawaii og Madeira. Flotte steder begge to. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Koh Samet (Thailand): fordi det er den mest avslappede, deilige, utopiske øy og strand jeg noensinne har vært på. Et sted mellom tid og rom. En oase i verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.