Incubo Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg leter etter navnet til et som skal være utrolig bra.men også utrolig dyrt..hehe.. Tror det begynner på i.. noen som har peiling?? Dette brukes vel av bedrifter som har mye med det å gjøre..som aviser, blader og reklamebyrå vil jeg tro.. Ellers..er det noen som vet om noe på lik linje til photoshop eller et som er bedre? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Profesjonelle bruker Adobe Photoshop. Og det er svindyrt, ja. Et godt alternativ For den vanlige hjemmebruker er Adobe Photoshop Elements, siste versjon er 5, et godt alternativ. Det koster i underkant av tusenlappen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 En kommentar til: Jeg tror ikke du vil finne mange som sier det finnes noe bedre enn Photoshop. :-) 0 Siter
Incubo Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 En kommentar til: Jeg tror ikke du vil finne mange som sier det finnes noe bedre enn Photoshop. :-) Hehe..jo det skal være et som er veldig bra..men husker bare ikke hva. MEn dette er for dyrt og brukes ikke av folk hjemme liksom.. Og kanskje litt innvikla og.. bare irriterer meg at jeg ikke kommer på navnet! 0 Siter
citoyen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Du tenker sikkert på Illustrator. Både Illustrator og Photoshop er Adobe-produkter. Forskjellen er at Illustrator er vektorbasert, mens Photoshop er rettet inn mot bitmap-grafikk. 0 Siter
Incubo Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Du tenker sikkert på Illustrator. Både Illustrator og Photoshop er Adobe-produkter. Forskjellen er at Illustrator er vektorbasert, mens Photoshop er rettet inn mot bitmap-grafikk. Ahh...okeei!! Herregud så lite peiling jeg har..hehe.. Takk takk;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.