Gjest Christine Skrevet 24. april 2001 Del Skrevet 24. april 2001 Heisann, jeg har tidligere vært hos legen og fått beskjed om at jeg hadde beinhinnebetennelse og fikk noen betennelse dempende tabletter. Og dette hjalp meg faktisk slik at jeg ble helt bra igjen. Men så kom det tilbake nok en gang og igjen prøvde jeg disse betennelsesdempende tablettene men denne gangen virker det ikke. Nå har jeg ikke trent på 4 mnd. men fortsatt får jeg smerter av bare å gå en liten tur i byn (joggesko med demping). Saken er det at jeg ventet veldig lenge før jeg stoppet å trene. Vi hadde mange kamper (volleyball) og lite folk så jeg presset meg til det ytterste.Til slutt kunne jeg ikke ta sats uten å synke sammen. Kan dette ha hatt noe påvirkning? Akkurat nå vil jeg bare bli kvitt smerten i leggene så jeg kan få kommet meg tilbake på banen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermannen Skrevet 30. april 2001 Del Skrevet 30. april 2001 kan bare si, lykke til. Jeg gjorde det samme som deg, akkorat det samme, men sitter her den dag i dag, 5 år senere med beinhinnebetennelse. ikke får å ta fra deg alt håpet, men jeg har prøvd alt!! Til og med vært opperert uten at det hjalp. Du har nesten helt sikkert fått kronisk beinhinnebetennelse. Jeg har ikke gitt opp enda, og prøver nå "Grønn leire". det har vært publisert endel artikler siste månedene om at det har hjulpet noen. Men det verste du kan gjøre er å "drite" i det og fortsette og trene for fullt. Halvtimes-økter fikk jeg vite var bare sundt. Stopp med en gang du får ondt. Bruker å ta en breksidol-tabelett om jeg "må" gjøre noe som kommer til å gjøre ondt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 6. mai 2001 Del Skrevet 6. mai 2001 Kjære Christine, Synd med benhinnebetennelsen din. Jeg antar den sitter i leggen (du sier ikke noe om det i innlegget). Dersom du har sikret deg at dette ikke er blitt et tretthetsbrudd og at det ikke skyldes aksefeil i bena dine, vil behandligen være å trene under smertegrensen, styrke de musklene som fester seg i benhinnen, og ise ned de ømme stedene etter trening. Og du må trene deg opp gradvis og langsomt. Dette vil ta lang tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.