Gå til innhold

Julegaver voksne!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg lurer på hva jeg kan gi til personer som er mellom 50 og 60. Hva liker de? Gjerne noe jeg kan gi til de sammen! Rundt 300-500 er maks. Gjerne noe som er billigere om det fins noe fint. Er stundent med lite penger! Trenger alle råd til gaver jeg kan få. På forhånd tusen takk for hjelpa!

Gjest noen forslag
Skrevet

Til en kvinne: dusjcreme/badekuler osv., sminke, øyenkrem, ansiktskrem, bok, en film.

Til en mann: after shave, bok eller film, verktøy, sjokolade, marsipan, cognac.

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Raclettejern? Så de hadde slike på Nille nå til 300 kroner. Kjøpte et slik til ei venninne i fjor og hun er superfornøyd med det.

Gjest catiki21
Skrevet

Raclettejern? Så de hadde slike på Nille nå til 300 kroner. Kjøpte et slik til ei venninne i fjor og hun er superfornøyd med det.

raclettejern? Kanskje det kan bli det. Lyst å finne på noe sammen til de i år.

Skrevet

Vel..de ønsker seg sikkert ingenting om du spør de :) Typisk det, men de har nok kjøpt det de trenger etterhvert.

Forbruksvarer går alltid med. Hva med noe bad-dusj produkter og eller morgenkåper? Kanskje du kan få sydd på navn også? Eller like tøfler med navn.

Ellers er det kanskje på tide med et nytt gardin på kjøkkenet? Nye kosetepper? Ny busk til hagen (gavekort)? Nytt dusjforheng, håndklær, krølltang, hårføner,barbermaskin, sminke.

Eller du kan kjøpe poleringsmidler el.l til bil, båt.

Hm, ble jo litt :)

Gjest catiki21
Skrevet

Til en kvinne: dusjcreme/badekuler osv., sminke, øyenkrem, ansiktskrem, bok, en film.

Til en mann: after shave, bok eller film, verktøy, sjokolade, marsipan, cognac.

tusen takk for forslagene. bare det at jeg vet hun ikke bruker sminke, noen som ikke gjør det. Jeg skal vurdere de andre forslagene. Tusen takk. Det er lettere når jeg får forslag her enn å spørre de selv. Vil jo overanske folk:)

Gjest catiki21
Skrevet

Vel..de ønsker seg sikkert ingenting om du spør de :) Typisk det, men de har nok kjøpt det de trenger etterhvert.

Forbruksvarer går alltid med. Hva med noe bad-dusj produkter og eller morgenkåper? Kanskje du kan få sydd på navn også? Eller like tøfler med navn.

Ellers er det kanskje på tide med et nytt gardin på kjøkkenet? Nye kosetepper? Ny busk til hagen (gavekort)? Nytt dusjforheng, håndklær, krølltang, hårføner,barbermaskin, sminke.

Eller du kan kjøpe poleringsmidler el.l til bil, båt.

Hm, ble jo litt :)

Tusen takk for forslagene pekkaline! Har nemlig nå begynt å tenke litt på julegaver. Skal først ut neste uke å titte i butikkene, men vil gjerne vite hva jeg skal kjøpe. Litt dårlig tid når jeg først rekker å handle det. Ikke lenge til jeg da reiser på juleferie. Det var mange gode forslag som jeg skal skrive ned. Så får jeg sortere ut det jeg vet de ikke trenger. Tusen takk for forslagene:)!

candyqueen_83
Skrevet

På nille? Da hadde jeg heller kjøpt til 299 på Elkjøp.. OBH Nordica.

Men voksne mennesker har ofte skapene fulle av kjøkkenutstyr.

Gjest catiki21
Skrevet

På nille? Da hadde jeg heller kjøpt til 299 på Elkjøp.. OBH Nordica.

Men voksne mennesker har ofte skapene fulle av kjøkkenutstyr.

Kan du forklare hvordan jern det er for noe? Ei som ikke har peiling. Jeg skal skrive ned alle forslagene her og finne ut hva som er best. Godt med mange forslag:)

Gjest Ja, seriøst.
Skrevet

Kokte gulrøtter med rødt bånd rundt.

Gjest catiki21
Skrevet

Kokte gulrøtter med rødt bånd rundt.

hehe. tror ikke det blir noe. trenger seriøse svar takk

Gjest LOTUS78
Skrevet

tusen takk for forslagene. bare det at jeg vet hun ikke bruker sminke, noen som ikke gjør det. Jeg skal vurdere de andre forslagene. Tusen takk. Det er lettere når jeg får forslag her enn å spørre de selv. Vil jo overanske folk:)

Sengetøy, badehåndkle, kjele, bestikk, kjøkkenkniv o.s.v. Dette er ting de helt sikkert har, men det kan jo hende at det er på tide med utskiftning.

Gjest catiki21
Skrevet

Sengetøy, badehåndkle, kjele, bestikk, kjøkkenkniv o.s.v. Dette er ting de helt sikkert har, men det kan jo hende at det er på tide med utskiftning.

tusen takk for forslagene. Etter dere gode dolere så har jeg fått nok forslag. Tusen takk til alle sammen!

Gjest girl with no name
Skrevet

Flaxlodd. Teater- eller kinobilletter. Vin, konjakk.

Skrevet

Jeg er i den aldersgruppen og jeg hadde blitt glad for en dyr fuktighetskrem. Kjøper det selv bare på taxfri når jeg har anledning.

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg er i den aldersgruppen og jeg hadde blitt glad for en dyr fuktighetskrem. Kjøper det selv bare på taxfri når jeg har anledning.

tusen takk for forslaget, men synd jeg ikke skal på texfree da. Noen andre steder du vet om de har samme produktet?

Skrevet

God vin

Krydderoljer og vineddik/balsamicoeddik

Kaffebønner og kaffekvern, samt presskanne

God spekepølse (feks elgpølse, rødvinspølse el.l)

Abonnement på et blad om noe det er interessert i (feks Hytteliv)

Badekåpe og/eller gode håndklær

candyqueen_83
Skrevet

Kan du forklare hvordan jern det er for noe? Ei som ikke har peiling. Jeg skal skrive ned alle forslagene her og finne ut hva som er best. Godt med mange forslag:)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000T7G7GoOI?ProductID=ehLD4QFH.7gAAAEOxIJCGhzm&CatalogCategoryID=

Ups..litt lang link. Man kan legge kjøtt og grønnsaker oppå, og f.eks ost på sånne små "spader" under. Veldig godt.

Men ikke alle som har plass til å oppbevare allverden

Skrevet

tusen takk for forslaget, men synd jeg ikke skal på texfree da. Noen andre steder du vet om de har samme produktet?

Det jeg tenkte var at jeg kjøper dyre kremer billigere på taxfri. Tar meg ikke råd til å gå i parfymeri å handle. Masse fine i biotherm, elisabeth arden osv. Sånne dyre merker. Hadde blitt kjempeglad for sånne i gave :-)

Gjest catiki21
Skrevet

God vin

Krydderoljer og vineddik/balsamicoeddik

Kaffebønner og kaffekvern, samt presskanne

God spekepølse (feks elgpølse, rødvinspølse el.l)

Abonnement på et blad om noe det er interessert i (feks Hytteliv)

Badekåpe og/eller gode håndklær

Tusen takk for forslagene. De blir skrevet ned med alle de andre forslagene jeg har fått. Tusen takk. Da er det snart bare å se hva som er det beste forslaget! Tusen takk:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...