Gjest catiki21 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det jeg tenkte var at jeg kjøper dyre kremer billigere på taxfri. Tar meg ikke råd til å gå i parfymeri å handle. Masse fine i biotherm, elisabeth arden osv. Sånne dyre merker. Hadde blitt kjempeglad for sånne i gave :-) Tusen takk for forslaget! Da skal jeg sjekke det ut. Godt å få mange forslag. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000T7G7GoOI?ProductID=ehLD4QFH.7gAAAEOxIJCGhzm&CatalogCategoryID= Ups..litt lang link. Man kan legge kjøtt og grønnsaker oppå, og f.eks ost på sånne små "spader" under. Veldig godt. Men ikke alle som har plass til å oppbevare allverden tusen takk for linken og forslaget. Skal tenke på hva jeg skal kjøpe nå! Fått mange forslag. Så da må jeg se hva som er det beste forslaget! Tusen takk:) 0 Siter
flisa Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det første som slo meg var et deilig pledd! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det første som slo meg var et deilig pledd! takk flisa. det går med i juleønske bunken. Tusen takk! Så får jeg se hva jeg finner når jeg skal ut på handling om en uke:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.