GoodTimes Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Fikk Springsteens "The Seeger Sessions" fra Platekompaniet, men den ene av de to cd'ene bare slurer og vil ikke bli avspilt. Det har jeg aldri opplevd før. Er det bare å bytte, eller noen triks? *gidder ikke reise til byen og bytte* (hvis jeg ikke må) (men er veldig sur fordi den nye cd'en er defekt) ((( 0 Siter
Gjest prøv d Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Er det en dvd eller kanskje den er til pc'en? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Den ene plata er DVD og kan selvsagt ikke avspilles på vanlig cd-spiller. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 det er ikke en CD, det er en DVD. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Den ene plata er DVD og kan selvsagt ikke avspilles på vanlig cd-spiller. :-) Ja nettopp! *mumle for meg selv:* Sjekk andres svar først... 0 Siter
GoodTimes Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Er det en dvd eller kanskje den er til pc'en? *bøyer hodet i skam* 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 *bøyer hodet i skam* *fnise* Det er sikkert flere som har gått i den fella, men ikke så mange som har turt å innrømme det! Vi har jo de som klart ville hisset seg opp og stormet til platebutikken for så og gå med bøyd hode og meget røde ører ut igjen Jeg arbeidet i en butikk en gang, og det kom en mann inn og skulle ha steketermometer. Jeg anbefalte ham et digitalt et, og det var han svært positiv til. Men det måtte være på én betingelse, sa han, og det var at det ikke var noe vanskelig å sette det opp, han ville ikke sitte med en elektronisk dippedutt å trykke resten av kvelden. Og jeg forklarte at det bare var å trykke på påknappen, batteriet var satt inn og alt. Dagen etter kommer han inn i butikken igjen, får øye på meg, og er mektig irritert. Se her, sier han, og peker på displayet. Når jeg starter det opp, så blir det bare rot på displayet, det er ikke ordentlige tall! Du sa at dette var enkelt, du! Hvorpå jeg gransker ham litt, tar termometeret fra ham, fjerner plastikkbeskyttelsen fra displayet (sånn gjennomsiktig med "bilde" av en temperatur på) og gir det tilbake til ham. Når det er et slikt klistremerke med én temperatur på, og man i tillegg setter termometeret på så den skal vise en temperatur, så blir det jo to temperaturer oppå hverandre på en måte, ikke sant! Han gikk temmelig slukøret ut fra butikken igjen, ja 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 *fnise* Det er sikkert flere som har gått i den fella, men ikke så mange som har turt å innrømme det! Vi har jo de som klart ville hisset seg opp og stormet til platebutikken for så og gå med bøyd hode og meget røde ører ut igjen Jeg arbeidet i en butikk en gang, og det kom en mann inn og skulle ha steketermometer. Jeg anbefalte ham et digitalt et, og det var han svært positiv til. Men det måtte være på én betingelse, sa han, og det var at det ikke var noe vanskelig å sette det opp, han ville ikke sitte med en elektronisk dippedutt å trykke resten av kvelden. Og jeg forklarte at det bare var å trykke på påknappen, batteriet var satt inn og alt. Dagen etter kommer han inn i butikken igjen, får øye på meg, og er mektig irritert. Se her, sier han, og peker på displayet. Når jeg starter det opp, så blir det bare rot på displayet, det er ikke ordentlige tall! Du sa at dette var enkelt, du! Hvorpå jeg gransker ham litt, tar termometeret fra ham, fjerner plastikkbeskyttelsen fra displayet (sånn gjennomsiktig med "bilde" av en temperatur på) og gir det tilbake til ham. Når det er et slikt klistremerke med én temperatur på, og man i tillegg setter termometeret på så den skal vise en temperatur, så blir det jo to temperaturer oppå hverandre på en måte, ikke sant! Han gikk temmelig slukøret ut fra butikken igjen, ja *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.