amber sun Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Handlingen er på et romskip, 3-4 personer, den ene hadde katteegenskaper, eller var gjenfødt som katt. Men han var likevel en mann, vanskelig å forklare. Sannsynligvis engelsk komedie, og det var veldig morsomt. Mange episoder. de kom i et parallellt univers, en var robot. De var egentlig døde i en eksplosjon. De var eneste overlevende på romskipet. haha er det noen som vet hva dette kan være for en serie, hva het den? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 *humre litt* Har du drømt igjen? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Og han ene var et hologram, med en stor H i panna? 0 Siter
Zarine Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hihihihi.... Kultklassikar! RED DWARF !! :-D -> http://www.reddwarf.co.uk/ 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Hihihihi.... Kultklassikar! RED DWARF !! :-D -> http://www.reddwarf.co.uk/ Ja, det var det! Takk takk. .-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Og han ene var et hologram, med en stor H i panna? Stemmer! Fine. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 *humre litt* Har du drømt igjen? Neida, har ikke drømt. ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Red Dwarf. Stemmer, takk for svar. :_) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Neida, har ikke drømt. ;-P Ser at PP har svart deg. Jeg bare syntes det hørtes litt surrealistisk ut, selv til tv-serie å være 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ser at PP har svart deg. Jeg bare syntes det hørtes litt surrealistisk ut, selv til tv-serie å være Du har virkelig gått glipp av noe. Mener den gikk på nrk2 for 6-7 år siden omtrent. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Ser at PP har svart deg. Jeg bare syntes det hørtes litt surrealistisk ut, selv til tv-serie å være hehe ja, ikke rart det. jeg har aldri hørt om den før, men samboeren husket den. Nå har jeg vært på Platekompaniet og bestilt sesong 1. Så får vi se. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 hehe ja, ikke rart det. jeg har aldri hørt om den før, men samboeren husket den. Nå har jeg vært på Platekompaniet og bestilt sesong 1. Så får vi se. Jeg så noe av serien for flere år siden. Da var det hysterisk morsomt! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Jeg så noe av serien for flere år siden. Da var det hysterisk morsomt! Da gleder jeg meg! Fikk mail om at den var sendt avgårde idag, så - Vi er nå ferdige med å se Svarte penger, hvite løgner. Scrubs er vi omtrent litt over halvveis i tror jeg. Det er så mye vi skal se! På tv og, så vi rekker ikke alt. ;_) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.