Gå til innhold

Hvordan pynter dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og blar gjennom alle reklamekatalogene mine, bl.annet fra Bohus o.l

Der har de mye moderne og stilren julepynt.

Hvordan pynter dere til jul? Er det moderne og stilrent, eller gammeldags og julete?

Her i huset går det i sistnevnte. Mye rødt og grønt og mange nisser og engler, og juletreet like så.

Skrevet

Liker ikke de minimalistiske stilrene hvite/sølv julegreiene. Det skal være rødt og gull og nisser fra loft til kjeller ;o)

Skrevet

Gammeldags vil jeg si. Mye rødt i stua vår. Er glad i smånisser :) Juletreet har kuler fra min barndom, blandet med nytt. Har også sølvlenker og norske flagg ;) Av og til litt bomullsdotter faktisk, og er ikke det gammeldags, så vet ikke jeg.

Skrevet

Pynter ikke så mye. Det lille jeg har er en salig blanding. Litt arvet av mor, noe hjemmelaget, noe kjøpt på bohus, og litt kjøpt på nille og max20. ;)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det skal være rødt, koselig, men ikke for overpyntet. Jeg hadde en periode da hele huset var overfylt av julepynt...Ikke en krok var tom, men det greier jeg ikke nå lenger.

ylvali1365381015
Skrevet

En blanding. Men ikke for mye glor, det være seg moderne eller gammeldags...

Av gammelt liker jeg halmbukker, røde tøyting, pepperkakepynt, engler og nisser av "beskjeden" utførelse og størrelse. Av nytt er det mye stilig, gjerne hvitt og treaktig.

Liker ikke glitter, og holder meg strengt til "julefargene" i rødt, hvitt og noe tre og grønt.

Masse løker, amaryllis, hyasinter og levende lys.

Barna får bidra, men jeg plukker ut den pynten de henger på treet. De mest gangsteraktige nissene eller rosabefengte englene kommmer som pynt på rommene deres. Det må jeg nok innrømme... ;-)

Skrevet

Moderne og stilrent. Passer til resten av leiligheta. Men koselig likevel. :-)

Skrevet

Enkelt, men eklektisk. ;o)

Litt arvet, litt fra barnehånd, litt nyinnkjøpt (hovedsakelig fra Ikea).

Tilsammen ganske koselig.

Skrevet

Elsker det stilrene som jeg ser i bohuskatalogen, men det funker ikke med barn i hus!!

Det blir masseprodusert julepynt av jentene hvert eneste år og alt må jo stå fremme eller henges opp...og dermed vil jeg kalle det hele litt gammeldags og rotete stil som det ender opp med. he..he..

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Liker ikke de minimalistiske stilrene hvite/sølv julegreiene. Det skal være rødt og gull og nisser fra loft til kjeller ;o)

Jeg har litt nisser, MYE lys og ett juletre som blir pyntet med det utroligste...:o) Det begynte med rødt og gull og ettersom barna har vokst har det kommet på mye nytt! I fjor for eksempel hadde lillejenta på 4 låst seg inne på rommet for å lage juletrepynt, og det var utklipte figurer i rosa ark, herregud å det så ut, men jula ble koselig likevel den, og lillemor fornøyd:o)

Skrevet

"Hvordan pynter dere til jul? Er det moderne og stilrent, eller gammeldags og julete?"

Jepp:o)

Skrevet

Juletre med pynt som er kommet til opp gjennom årene.

Ellers røde duker og løpere, julestjerner i vinduene og et par juleblomster ellers. Så må juledukkene (bestemor og -far) sitte i sofaen. Noen nisser omkring ellers. Et fyldig fruktfat hører også med.

Skrevet

Jeg hater rødt. Så her går det i sølv og mørkelilla. Nisser får ikke komme inn hit. Men perler, julekuler og glitter går bra:)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har litt nisser, MYE lys og ett juletre som blir pyntet med det utroligste...:o) Det begynte med rødt og gull og ettersom barna har vokst har det kommet på mye nytt! I fjor for eksempel hadde lillejenta på 4 låst seg inne på rommet for å lage juletrepynt, og det var utklipte figurer i rosa ark, herregud å det så ut, men jula ble koselig likevel den, og lillemor fornøyd:o)

Du høres ut som en gooood mor!

:-)

Skrevet

Jeg liker gammeldagse hus og kirker med lys i, helst batteridrevne. De trenger ikke være gamle, men gjerne ha litt gammel stil.

Gjest Pontiac
Skrevet

Litt av begge deler :)

Girlandere med lys på rekkverket i trappa, nisser rundt omkring, røde duker/løpere, julegardiner på kjøkkenet osv.

Men kjører også litt elegant stil ved å bruke mye kremfarger og gull i spisestua. stor vakker kandelaber osv.

Juletreet er pyntet med mye små lys, gull og røde kuler.

Veldig pent og elegant.

Skrevet

hihi, ja det har jo blitt litt flere farger på treet de siste årene,men ja, det er bare koselig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...