Gå til innhold

De nye joggeskoene mine stinker fjøs!

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

kjøpte meg nye joggesko i går. Har måttet oppbare dem i et tett pose i skapet for de stinker. tror vel at det er plastikken som gir en slik lukt.

Må jeg vaske skoene for å fjerne lukta? Eller forsvinner lukta etterhvert?

Skrevet

shit. håper det forsvinner etterhvert. om ikke får du ringe forhåndleren og forhøre deg. spørs om "stoffet" har blitt riktig behandla.

Skrevet

Hvilke merke er de?

jeg kjøpte noen i fjor, trodde jeg var blitt små rar siden jeg synes skoene stinket fjøs. skoene ble brukt mange ganger, sto ute til lufting- men ingenting hjalp. lukten ble nok litt svakere, men gu når de kom i varm bil eller på varmekabler. jeg fikk levere de inn og fikk noen helt andre. viste seg med mye undersøkelser og mas fra min side at det var et helt parti sko med fjøs lukt. jeg er litt spent på hvilke merke det er du har.

Gjest Aviaana
Skrevet

Hvilke merke er de?

jeg kjøpte noen i fjor, trodde jeg var blitt små rar siden jeg synes skoene stinket fjøs. skoene ble brukt mange ganger, sto ute til lufting- men ingenting hjalp. lukten ble nok litt svakere, men gu når de kom i varm bil eller på varmekabler. jeg fikk levere de inn og fikk noen helt andre. viste seg med mye undersøkelser og mas fra min side at det var et helt parti sko med fjøs lukt. jeg er litt spent på hvilke merke det er du har.

Saugoni står det på dem. Kjøpte dem på Løplabbet nylig. Kanskje er det plastikken men det lukter skikkelig fjøs.

Kan det hjelpe å vaske dem i maskinen?.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...