Gjest Aviaana Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 kjøpte meg nye joggesko i går. Har måttet oppbare dem i et tett pose i skapet for de stinker. tror vel at det er plastikken som gir en slik lukt. Må jeg vaske skoene for å fjerne lukta? Eller forsvinner lukta etterhvert? 0 Siter
willow Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 shit. håper det forsvinner etterhvert. om ikke får du ringe forhåndleren og forhøre deg. spørs om "stoffet" har blitt riktig behandla. 0 Siter
ihlie Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hvilke merke er de? jeg kjøpte noen i fjor, trodde jeg var blitt små rar siden jeg synes skoene stinket fjøs. skoene ble brukt mange ganger, sto ute til lufting- men ingenting hjalp. lukten ble nok litt svakere, men gu når de kom i varm bil eller på varmekabler. jeg fikk levere de inn og fikk noen helt andre. viste seg med mye undersøkelser og mas fra min side at det var et helt parti sko med fjøs lukt. jeg er litt spent på hvilke merke det er du har. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hvilke merke er de? jeg kjøpte noen i fjor, trodde jeg var blitt små rar siden jeg synes skoene stinket fjøs. skoene ble brukt mange ganger, sto ute til lufting- men ingenting hjalp. lukten ble nok litt svakere, men gu når de kom i varm bil eller på varmekabler. jeg fikk levere de inn og fikk noen helt andre. viste seg med mye undersøkelser og mas fra min side at det var et helt parti sko med fjøs lukt. jeg er litt spent på hvilke merke det er du har. Saugoni står det på dem. Kjøpte dem på Løplabbet nylig. Kanskje er det plastikken men det lukter skikkelig fjøs. Kan det hjelpe å vaske dem i maskinen?. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.