Gjest midia Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Har en kombinert dvd og vhs spiller kjøpt i juli i år. Etter at jeg satte inn ei musikk plate i den så vil den ikke ta imot film plater? Jeg får bare disc error etter en stund. Har prøvd musikk plater igjen etterpå å de virker! Hva i alle dager må jeg gjøre nå da tro? Er det jeg som gjør feil eller er det feil med dvd spilleren? *klør meg i hodet 1000 ganger* 0 Siter
willow Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 hva slags musikkplate satt du inn, vanlig cd eller mp3? 0 Siter
calendula Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det skjedde med vår Phillips spiller og. Vi fikk en ny! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 hva slags musikkplate satt du inn, vanlig cd eller mp3? Tror det var vanlig cd, den var med i se og hør: Jahn teigen. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Tror det var vanlig cd, den var med i se og hør: Jahn teigen. Ikke rart at dvd spilleren ryker når du spiller Jahn Teigen på den! hi hi 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ikke rart at dvd spilleren ryker når du spiller Jahn Teigen på den! hi hi hehe måtte bare høre bitte litt, nå aner ingen hvor den er blitt av.. Den tålte tydeligvis ikke jahn Teigen. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 hehe måtte bare høre bitte litt, nå aner ingen hvor den er blitt av.. Den tålte tydeligvis ikke jahn Teigen. Stakkars teigen. Sprenger dvd spillere og greier. Tipper på du har rett på å få byttet dvd spilleren i en annen. Lykke til:o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Stakkars teigen. Sprenger dvd spillere og greier. Tipper på du har rett på å få byttet dvd spilleren i en annen. Lykke til:o) Ja ellers må jeg gå til søksmål mot se og hør så får de ta det videre med Jahn Teigen selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.