Gjest problem-bolla Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Barna har vært bortpå pcen og nå er plutselig skjerm-bildet mindre enn skjermen. Det er blitt en svart stripe på hver side. Noen som vet hva jeg må gjøre? 0 Siter
willow Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 du må trykke på noen av knappene på skjermen. en av de flytter på bildet og vider det ut/smalner det. det er litt forskjellig fra skjerm til skjerm hvilken knapp dette er, men det kommer som regel opp noen symboler med firkanter som står i forskjellig posisjon til hverandre. 0 Siter
Gjest problem-bolla Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 du må trykke på noen av knappene på skjermen. en av de flytter på bildet og vider det ut/smalner det. det er litt forskjellig fra skjerm til skjerm hvilken knapp dette er, men det kommer som regel opp noen symboler med firkanter som står i forskjellig posisjon til hverandre. Jeg har en dell bærbar pc... Kan ikke finne de knappene du skriver om...Men takk for svar :-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en dell bærbar pc... Kan ikke finne de knappene du skriver om...Men takk for svar :-) På skjermbildet ditt, helt oppe til høyre så skal du ha tre små ruter. En med en liten strek, en med to firkanter oppå hverandre eller en stor firkant og en med et kryss. Den i midten skal forstørre og forminske skjermbildet ditt.(Når den viser to firkanter så forminsker du bildet ved å trykke på den, når den viser stor firkant så forstørrer du det. Når den er størtst og skjermbildet ikke fyller hele skjermen så skal du kunne dra bildet stort nok ved å holde musepekeren på skjermbildekanten til du får en svart strekpil. Da drar du. Funket det? 0 Siter
Gjest problem-bolla Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 På skjermbildet ditt, helt oppe til høyre så skal du ha tre små ruter. En med en liten strek, en med to firkanter oppå hverandre eller en stor firkant og en med et kryss. Den i midten skal forstørre og forminske skjermbildet ditt.(Når den viser to firkanter så forminsker du bildet ved å trykke på den, når den viser stor firkant så forstørrer du det. Når den er størtst og skjermbildet ikke fyller hele skjermen så skal du kunne dra bildet stort nok ved å holde musepekeren på skjermbildekanten til du får en svart strekpil. Da drar du. Funket det? De rutene er bare på internett-vinduet, ikke på selve skrivebordet. Det er selve skrivebordet som har blitt mindre... 0 Siter
willow Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en dell bærbar pc... Kan ikke finne de knappene du skriver om...Men takk for svar :-) au da. da spørs det om de ligger et annet sted, skult i en eller annen meny på f.eks. startmenyen. prøv kontrollpanell og skjerminnstillinger, og noe som ligner kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.