Gå til innhold

Cd spiller i bilen driver gjøn med meg..

Anbefalte innlegg

Gjest Løvetannbarnet
Skrevet

Finnes det rens til CD spiller? Når jeg skal ut å kjøre, så er det umulig å høre cd... det er en hopping, skurring, fresing og spøtting uten like.

Hva kan jeg gjøre? Må jeg kjøpe ny? Er bare tre år gammel den spilleren..

PS: Det er ikke cdplatene som er urene!

Skrevet

Du kan kjøpe en renseplate. Det er en plate du dytter inn og spiller. Den har en slags bust eller børste som skal rense laserlinsa. Det gjore underverker i en av spillerne mine. Jeg tror rensing er oftere nødvendig om du røyker i bilen.

Caloni Makaroni
Skrevet

Du kan kjøpe en renseplate. Det er en plate du dytter inn og spiller. Den har en slags bust eller børste som skal rense laserlinsa. Det gjore underverker i en av spillerne mine. Jeg tror rensing er oftere nødvendig om du røyker i bilen.

Hvor kjøper man det, og omtrent hvor mye koster den?

Jeg går utifra at den kan brukes i DVD-spiller også, eller? Om ikke, så står det vel for DVD-spiller i samme hylla :)

Gjest Løvetannbarnet
Skrevet

Takk for svar!!

Jeg røyker ikke i bilen, men har hund i bilen. Muligheten for at det kan være hår i spilleren er jo absolutt tilstede.. selv om hunden sitter bak i stasjonsvogna da..

Hvor får jeg kjøpt denne renseplaten? På nettet kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...