Gå til innhold

svigerdatter søkes

Anbefalte innlegg

Gjest sunnmøring :P
Skrevet

noen som så programmet? som kan fortelle meg hva som skjedde og hvem som havna på sykehus?

ene av damene var søskenbarnet mitt så litt spent?

Skrevet

hu fra trondheim kom på legevakta.. og det var hun som fikk være med han på tur..

Skrevet

Jeg så det. :-)

Først røk hun yngste ut, hun lyse på 25. Så skulle de tre andre gå på shopping med svigermor. Men Antoinette (hun med briller) måtte på legevakta pga brukket arm.

Etter shoppingen skulle han velge ut to som gikk videre, det ble Antoinette og hun slankeste av de to mørke som var igjen.

Etter det var det overnatting i huset, og neste dag valgte han at Antoinette skulle bli med videre. De to dro avgårde bobil, og neste dag - på slutten av episoden, sa de at hun ville flytte ned fordi de ville flytte sammen før 4 måneder var gått.

Skjedde mye i den episoden. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...