Gå til innhold

Besværlig mor som kommer...

Anbefalte innlegg

Gjest pompell
Skrevet

Jeg har en temmelig besværlig mor som skal komme til oss i morra...

Hun skal til og med overnatte til lørdagen!

Jeg gruer meg så inni granskauen mye!

Jeg er overhodet ikke på linje med henne. Vi snakker totalt forskjellig språk og har helt forskjellige meninger...

Gi meg tips hvordan jeg skal overleve dette besøket...

Jeg kommer til å gå på veggen i frustrasjon!

Gjest mandolina
Skrevet

Tenk på at hun har dratt omsorg for deg i alle dine barneår.

Og vis litt overbærenhet.

Hilsen

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bare nikk og smil og si "ja mamma", så blåser du ut en skikkelig ladning etter at hun har dratt. :)

Gjest pompell
Skrevet

Tenk på at hun har dratt omsorg for deg i alle dine barneår.

Og vis litt overbærenhet.

Hilsen

Jepp...hun har nok hatt omsorgen for meg i barneårene.

Vi hadde det jo greit sammen da.

Det har bare kommet så mye rart fra den siden i min voksne alder...

Jeg må heller svelge unna kamelene som om de skal være drops =)

Gjest pompell
Skrevet

Bare nikk og smil og si "ja mamma", så blåser du ut en skikkelig ladning etter at hun har dratt. :)

Den var lur...

Men jeg må nok ha på meg ei maske for å lure henne...

Den maska har vært litt for sårbar før =(

Gjest mandolina
Skrevet

Jepp...hun har nok hatt omsorgen for meg i barneårene.

Vi hadde det jo greit sammen da.

Det har bare kommet så mye rart fra den siden i min voksne alder...

Jeg må heller svelge unna kamelene som om de skal være drops =)

Noen mødre holder ikke opp med å ville oppdra barna sine etter at de er blitt voksne.

Moren min var også slik, det ble bedre etter at vi hadde noen skikkelige oppgjør, men det er heller ikke å anbefale, for fortroligheten blir borte underveis.

Hilsen

Gjest pompell
Skrevet

Noen mødre holder ikke opp med å ville oppdra barna sine etter at de er blitt voksne.

Moren min var også slik, det ble bedre etter at vi hadde noen skikkelige oppgjør, men det er heller ikke å anbefale, for fortroligheten blir borte underveis.

Hilsen

Jeg har desverre aldri hatt den gode fortroligheten med henne...men har mange ganger hatt lyst til å ha noen skikkelige oppgjør med henne.

Hun skal ha lov til å ha klare meninger om andre,men ingen skal ha lov å mene og si noe til henne.

Da blir hun råsnurt...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg har desverre aldri hatt den gode fortroligheten med henne...men har mange ganger hatt lyst til å ha noen skikkelige oppgjør med henne.

Hun skal ha lov til å ha klare meninger om andre,men ingen skal ha lov å mene og si noe til henne.

Da blir hun råsnurt...

Dere er ikke litt for like da? Ofte kan det bli krasj om to stykker er for like i personlighetene.

Gjest pompell
Skrevet

Dere er ikke litt for like da? Ofte kan det bli krasj om to stykker er for like i personlighetene.

Hvis så er tilfelle,så må jeg gjøre noen drastiske forandringer =)

Nei! Jeg er absolutt ikke lik henne...til hennes fortvilelse!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hvis så er tilfelle,så må jeg gjøre noen drastiske forandringer =)

Nei! Jeg er absolutt ikke lik henne...til hennes fortvilelse!

Det er synd at dere ikke kan kommer over ens med hverandre. Hun kommer nok til å trenge deg når hun blir gammel og grå.

Har du prøvd å sette deg ned å prate med henne ordentlig? I rolige former?

Gjest pompell
Skrevet

Det er synd at dere ikke kan kommer over ens med hverandre. Hun kommer nok til å trenge deg når hun blir gammel og grå.

Har du prøvd å sette deg ned å prate med henne ordentlig? I rolige former?

Jeg føler stort ubehag med å være i nærheten av henne...

Må jeg sette meg ned å prate fortrolig med henne,-så tror jeg at jeg får litt psykiske problemer...hmmffff...

Skrevet

Jeg føler stort ubehag med å være i nærheten av henne...

Må jeg sette meg ned å prate fortrolig med henne,-så tror jeg at jeg får litt psykiske problemer...hmmffff...

Skulle nesten tro vi hadde samme mor...

Har ingen gode råd til deg, det ER fryktelig vanskelig...

Gjest gitar234
Skrevet

Ja vi er flere som har slike mødre. Aldri hatt noen fortrolighet til min egen mor,slik er det. I grunnen blitt verre med årene når jeg ser at hun ikke evner å være bestemor heller.

Det er bare å holde ut og jatte med, ikke la seg provosere, på lørdag reiser hun igjen.

Noen av disse mødrene er som store barn egentlig, ser bare seg selv og sine egne plager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...