Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Har sendt ett til Nederland og skal sende resten til Norge over helga tenker jeg. Om jeg klarer å bli ferdig... 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Sendte 20 julekort i går, og resten i dag, tilsammen ca 70 julekort. De som skulle innenlands sendte jeg som B-post for å spare penger, og de 4 som skulle til utlandet har jeg sendt som A-post. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Har akkurat sendt idag, både til norge og utlandet. Egentlig er det koselig å sende og få julekort siste uka før jul, men siden jeg ikke sendte noen ifjor, så tenkte jeg at jeg skulle sende litt tidlig iår. Og gi mottakerne mulighet til å sende tilbake også. ;-P 0 Siter
Gjest kardang Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg synes det er viktig å ikke sende for tidlig, så, de sendes ikke enda. Ikke gøy å få kort 14 dager før jul liksom. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg sender til utlandet til mandag, i henhold til postens anbefalinger av innleveringsfrist. På onsdag skal jeg sende til de som bor i nærheten av der jeg skal tilbringe jula, og som jeg forventer å treffe i jula - greit at julekortet kommer dit før meg. Og mandag 17. sender jeg de som skal alle andre steder enn dit jeg er i jula. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.