ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nå har jeg spist julepølse. Det slo meg da jeg løfta pølsa ut av kjelen at en julepølse ligner veldig på en penis. Under hele måltidet tenkte jeg penis, penis, penis. Mens jeg spiste og alle ting. Penis. Penis. Penis. Det jeg lurer på: En julepølse veier 400 gram (jeg spiste halve!). Vil det si at en penis, i hvert fall penisene til de av oss som er utrustet med en anstendig størrelse, veier 400 gram? Jeg spiste forresten julepølsa med potetstappe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 400 gram pikk? Nah, det kan jeg ikke forestille meg. Den er nok ikke så kompakt som en julepølse. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 400 gram pikk? Nah, det kan jeg ikke forestille meg. Den er nok ikke så kompakt som en julepølse. Sikker på det? Jeg har alltid trodd en penis er mer kompakt enn en julepølse? 0 Siter
Gjest ta en tlf. Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Sikker på det? Jeg har alltid trodd en penis er mer kompakt enn en julepølse? det finnes måter å finne svar på vektspørsmålet på. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 det finnes måter å finne svar på vektspørsmålet på. Hvordan? Jeg forsøkte 1881, men de kunne ikke svare meg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det kommer vel an på om "pølsa" di er slapp eller stiv, det. 0 Siter
Gjest ta en tlf. Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvordan? Jeg forsøkte 1881, men de kunne ikke svare meg. regner med at de på sykehuset har veid og målt slike ting, eller? i hvertfall må det finnes noen som har forsket på dette og prøveveid i forsknings hensikt, om du forstår. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Det kommer vel an på om "pølsa" di er slapp eller stiv, det. Nja, her snakker vi om en mellomting da julepølsa er semihard. Men du er inne på noe. Penis får jo blod inn i seg når den blir hardere, og er hardere enn en julepølse. Blod veier rimelig mye. Du mener altså at en erigert penis (med anstendig størrelse) veier mer enn en julepølse? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 regner med at de på sykehuset har veid og målt slike ting, eller? i hvertfall må det finnes noen som har forsket på dette og prøveveid i forsknings hensikt, om du forstår. Jo, men nå sier julepølseekspert Peach at en penis rimelig sikkert veier mer enn en julepølse. Det er en start. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nja, her snakker vi om en mellomting da julepølsa er semihard. Men du er inne på noe. Penis får jo blod inn i seg når den blir hardere, og er hardere enn en julepølse. Blod veier rimelig mye. Du mener altså at en erigert penis (med anstendig størrelse) veier mer enn en julepølse? Du har vel kjøkkenvekt? Bare sleng pølsa (di) oppå og vei ivei. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nja, her snakker vi om en mellomting da julepølsa er semihard. Men du er inne på noe. Penis får jo blod inn i seg når den blir hardere, og er hardere enn en julepølse. Blod veier rimelig mye. Du mener altså at en erigert penis (med anstendig størrelse) veier mer enn en julepølse? Jeg mener at en slapp penis kanskje veier mindre enn en julepølse, mens en erigert kan begynne å nærme seg. Den blir iallfall etter mine erfaringer ganske mye tyngre da... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Du har vel kjøkkenvekt? Bare sleng pølsa (di) oppå og vei ivei. Det er ikke bare å slenge den rundt forbi. 0 Siter
sweetness Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nja, her snakker vi om en mellomting da julepølsa er semihard. Men du er inne på noe. Penis får jo blod inn i seg når den blir hardere, og er hardere enn en julepølse. Blod veier rimelig mye. Du mener altså at en erigert penis (med anstendig størrelse) veier mer enn en julepølse? Men går d ann da?? halv-kilos penis? hmm...really?? interessant dette her..håper du finner ut av det..hehe... halvt kilo...d er ganske mye det.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jo, men nå sier julepølseekspert Peach at en penis rimelig sikkert veier mer enn en julepølse. Det er en start. "julepølseekspert Peach"? Heheh... Jeg som hadde håpet på at jeg fikk tittel som en annen type pølseekspert. 0 Siter
Gjest ta en tlf. Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jo, men nå sier julepølseekspert Peach at en penis rimelig sikkert veier mer enn en julepølse. Det er en start. Ja, det hørtes da oppløftende ut. Tror også at den veier mer, da blod, som den jo er fyllt med, veier mer enn fett (som er mye av innholdet i pølsa). Hva svamplegemet veier, kunne vært intr. å vite. Visste du forresten at du har 3 G-punkter? : http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5848 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke bare å slenge den rundt forbi. Åjoda. Jeg veide puppsene en gang. Bare å klaske de oppå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Jeg mener at en slapp penis kanskje veier mindre enn en julepølse, mens en erigert kan begynne å nærme seg. Den blir iallfall etter mine erfaringer ganske mye tyngre da... Nå vandrer jeg utenfor tema her, men hvordan kan du erfare at en erigert penis blir direkte tung? Man skulle jo tro den slappe var tyngre å løfte på da den erigerte står av seg selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Åjoda. Jeg veide puppsene en gang. Bare å klaske de oppå. Hvor mye veide de? 0 Siter
Gjest ta en tlf. Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jo, men nå sier julepølseekspert Peach at en penis rimelig sikkert veier mer enn en julepølse. Det er en start. ved nærmere ettertanke, tror jeg det skal svært mye til for å utkonkurrere den 400 grams julepølsa. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nå vandrer jeg utenfor tema her, men hvordan kan du erfare at en erigert penis blir direkte tung? Man skulle jo tro den slappe var tyngre å løfte på da den erigerte står av seg selv. Jo, men... Har du noen gang blitt dasket av en erigert penis? Det kan være ganske vondt, faktisk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.