ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Men går d ann da?? halv-kilos penis? hmm...really?? interessant dette her..håper du finner ut av det..hehe... halvt kilo...d er ganske mye det.. Tja. Høres vel strengt tatt ikke så usannsynlig ut at penis veier såpass. Men jeg har kun erfaring med min egen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Jo, men... Har du noen gang blitt dasket av en erigert penis? Det kan være ganske vondt, faktisk! Tja, jo, altså. Jeg har muligens ikke blitt daska av en erigert penis, men jeg har blitt angrepet med en dildo. Det blir vel samme greia. 0 Siter
Gjest ta en tlf. Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvordan? Jeg forsøkte 1881, men de kunne ikke svare meg. Hvis du finner volumet av den (og den øvelsen vet du hvordan du utfører vel), er det lett å regne ut sånn ca tyngde. Du kan da gå ut i fra vekten på blod. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 "julepølseekspert Peach"? Heheh... Jeg som hadde håpet på at jeg fikk tittel som en annen type pølseekspert. Jeg kan godt oppgradere deg til en penis-/julepølsekspert. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Tja, jo, altså. Jeg har muligens ikke blitt daska av en erigert penis, men jeg har blitt angrepet med en dildo. Det blir vel samme greia. Ja, der ser du. Litt uvøren penisbruk kan føre til blåveiser og det som verre er! Men kanskje du finner svaret på spørsmålet ditt i Espen Ester Pirelli Benestads Penisatlas? 0 Siter
Speak Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 En penis er i hvertfall mye bedre enn en julepølse.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Ja, der ser du. Litt uvøren penisbruk kan føre til blåveiser og det som verre er! Men kanskje du finner svaret på spørsmålet ditt i Espen Ester Pirelli Benestads Penisatlas? Men de penisene er vel uanstendig slappe? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kan godt oppgradere deg til en penis-/julepølsekspert. Er ikke så forferdelig begeistret for julepølse, så jeg stryker den fra tittelen, jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 En penis er i hvertfall mye bedre enn en julepølse.... Kommer vel litt an på både julepølse og penis. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Men de penisene er vel uanstendig slappe? Nå har ikke jeg lest det, da, men var det ikke både slappe, halvfeite og stive peniser i det atlaset? Kanskje de har veid dem i de ulike tilstandene også? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Kommer vel litt an på både julepølse og penis. Hva med julepenis? Rødmalt med skjegg og en liten sløyfe rundt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Hva med julepenis? Rødmalt med skjegg og en liten sløyfe rundt. Det skal jeg gi min i julegave. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvor mye veide de? Rundt 200 gram. Hver, altså. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Nå har ikke jeg lest det, da, men var det ikke både slappe, halvfeite og stive peniser i det atlaset? Kanskje de har veid dem i de ulike tilstandene også? Jeg har ikke lest atlaset jeg heller, men jeg så noen smaksprøver i diverse aviser. Og skal jeg være helt ærlig var jeg rimelig stolt av min etter å ha sett hvordan andre kunne se ut. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det skal jeg gi min i julegave. Heldiggrisen. Håper han ikke blir spist! Eller...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Rundt 200 gram. Hver, altså. Det høres ikke så verst ut. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Heldiggrisen. Håper han ikke blir spist! Eller...? Tja. Jeg ville vel ikke brukt ordet "spist". 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Tja. Jeg ville vel ikke brukt ordet "spist". Nei, det gir litt ubehagelige assosiasjoner. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har ikke lest atlaset jeg heller, men jeg så noen smaksprøver i diverse aviser. Og skal jeg være helt ærlig var jeg rimelig stolt av min etter å ha sett hvordan andre kunne se ut. Jeg synes mest synd på fotografen, jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Nei, det gir litt ubehagelige assosiasjoner. Ja, det får meg til å tenke på Hannibal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.