ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Jeg synes mest synd på fotografen, jeg. Mine tanker gikk til kvinner rundt om i de tusen hjem. Hadde jeg sovet med noe sånt ved siden av meg hadde jeg blitt storforbruker av sovepiller. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ja, det får meg til å tenke på Hannibal. Iiiiik! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Mine tanker gikk til kvinner rundt om i de tusen hjem. Hadde jeg sovet med noe sånt ved siden av meg hadde jeg blitt storforbruker av sovepiller. Nåja, man har da forhåpentligvis vett til å finne seg noe lekkert å sove ved siden av. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Nåja, man har da forhåpentligvis vett til å finne seg noe lekkert å sove ved siden av. Ja, de fleste har vel det. Og det er sannsynligvis med folk som stiller opp i penisatlaser som med dem som stiller opp i realitytv: De representerer sjelden snittet blant oss. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ja, de fleste har vel det. Og det er sannsynligvis med folk som stiller opp i penisatlaser som med dem som stiller opp i realitytv: De representerer sjelden snittet blant oss. Det er kanskje noe med det, ja... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det høres ikke så verst ut. Helt ypperlig, skal jeg si deg. Selv om de veier tre kilo mindre enn Pamelas. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Helt ypperlig, skal jeg si deg. Selv om de veier tre kilo mindre enn Pamelas. Veier Pamelas pupper mer enn 3 kilo? Da snakker vi! Jeg foretrekker for øvrig lettvektere. Mer enn en håndfull er upraktisk. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Veier Pamelas pupper mer enn 3 kilo? Da snakker vi! Jeg foretrekker for øvrig lettvektere. Mer enn en håndfull er upraktisk. Nja, sorry, kanskje ikke riktig tre. Men hun har vel lagt inn en 1500 gram tilsammen, og så veide de sikkert litt fra før også. Men er selvsagt enig i at man ikke trenger mer enn en håndfull. Uansett bedre enn for mye. http://tinyurl.com/y4q3g6 0 Siter
Speak Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Kommer vel litt an på både julepølse og penis. Kommer ikke an på julepølsa. Den dropper jeg uansett. Men det kommer garantert an på penis:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Post det på Mat og ernæringsforumet og se om du får svar der. 0 Siter
Gjest hoink Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Mista plutselig apetitten på julepølse gitt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Post det på Mat og ernæringsforumet og se om du får svar der. Tror kjærringforumet er et mer egna sted. Jeg er helt sikker på at flere der inne stadig vekk kapper gubbenes godsaker når de ikke oppfører seg i henhold, og det vil ikke overraske meg om enkelte har veid den også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.