Gå til innhold

Disse damene som går rundt uten truse

Anbefalte innlegg

Gjest kan noen forklare meg
Skrevet

Jeg undrer meg over noe jeg aldri blir klok på.

Hvorfor skal det være så imponerende at britney spears og co går rundt og viser frem "gamla".

HVA er sexy med å gå rundt som et nek og vise seg frem på en slik måte?????

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oppmerksomhet, oppmerksomhet, oppmerksomhet.

Skrevet

Det kan faktisk være ganske deilig å gå uten truse. (Men andre skal da ikke vite om det....)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke trivsel med truseløse kvinner som eksponerer seg på den måten som Britney og det andre meheet gjorde, men truseløse kvinner kan tidvis være praktiske.

Gjest Uffneikona
Skrevet

Skjønner det ikke jeg heller, hun var da et meget stygt eksemplar på et kvinnelig underliv.

Noe så slapt og udelikat må da virke bare avstøtende

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ser nå at Britney bryter tausheten etter skandalen.

Skandalen, faktisk. Det er det det står.

Jeg ser for meg tsunamier, Bin Laden med atomvåpen og Anita Apelthun-Sæle i string når jeg leser medias overdrevne bruk av ordet skandale.

Truse-fadesen ville vært hakket mer passende..

Skrevet

Ser nå at Britney bryter tausheten etter skandalen.

Skandalen, faktisk. Det er det det står.

Jeg ser for meg tsunamier, Bin Laden med atomvåpen og Anita Apelthun-Sæle i string når jeg leser medias overdrevne bruk av ordet skandale.

Truse-fadesen ville vært hakket mer passende..

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...