Gjest kan noen forklare meg Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg undrer meg over noe jeg aldri blir klok på. Hvorfor skal det være så imponerende at britney spears og co går rundt og viser frem "gamla". HVA er sexy med å gå rundt som et nek og vise seg frem på en slik måte????? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Oppmerksomhet, oppmerksomhet, oppmerksomhet. 0 Siter
Speak Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det kan faktisk være ganske deilig å gå uten truse. (Men andre skal da ikke vite om det....) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke trivsel med truseløse kvinner som eksponerer seg på den måten som Britney og det andre meheet gjorde, men truseløse kvinner kan tidvis være praktiske. 0 Siter
Gjest Uffneikona Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Skjønner det ikke jeg heller, hun var da et meget stygt eksemplar på et kvinnelig underliv. Noe så slapt og udelikat må da virke bare avstøtende 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ser nå at Britney bryter tausheten etter skandalen. Skandalen, faktisk. Det er det det står. Jeg ser for meg tsunamier, Bin Laden med atomvåpen og Anita Apelthun-Sæle i string når jeg leser medias overdrevne bruk av ordet skandale. Truse-fadesen ville vært hakket mer passende.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ser nå at Britney bryter tausheten etter skandalen. Skandalen, faktisk. Det er det det står. Jeg ser for meg tsunamier, Bin Laden med atomvåpen og Anita Apelthun-Sæle i string når jeg leser medias overdrevne bruk av ordet skandale. Truse-fadesen ville vært hakket mer passende.. *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.