Gjest mij Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Den er død nå. OK, batteriet må lades opp, det skjønner jeg, så jeg putter i kabelen i USB-porten på PCen og venter litt. Men ingenting skjer. iPoden er fremdeles død, det eneste er at det vises et batteri i displayet, men det er ikke noe lys. Ingen knapper får liv i dingsen. Skal det være sånn? Har hatt problemet før også, men da har det løst seg ved å koble fra og til et par ganger, og jeg vet den har vært sær på hvilken rekkefølge ledningen skal kobles... Bør jeg ta den med til en forhandler for en sjekk eller er det jeg som er på jordet? Jeg må uansett si at iPod er vanvittig oppskrytt. For noe dritt!! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 He he Ikke diss` bestevennen min! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2614.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3398300&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3399163 Prøvd å trykke meny og play i 10 sekunder. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 He he Ikke diss` bestevennen min! Kanskje du kan hjelpe meg!! ) Den våknet til liv etter å ha tatt ut og inn ledningen sånn 5-6 ganger... plutselig ble det lys.. halleluja. Tingen er at den skal selges, og jeg vil fjerne all musikk. Så jeg har fjernet alt fra iTunes-biblioteket og klikket Oppdater iPod, men sangene klamrer seg fast. Hjelpe meg..? *smile søtt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.