Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke fjernet musikken fra iPoden min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her kommer del 2. Den våknet nemlig til liv etter å ha tatt ut og inn ledningen sånn 5-6 ganger. Plutselig ble det lys - halleluja!

Jeg vil nå fjerne all musikk. Så jeg har fjernet alt fra iTunes-biblioteket og klikket Oppdater iPod, men sangene klamrer seg fast.

Så hva gjør jeg nå?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noe sier meg at du er uhyre dårlig når det kommer til tekniske duppeditter, og at du også nå gjør en eller annen snål feil. :)

Skrevet

Noe sier meg at du er uhyre dårlig når det kommer til tekniske duppeditter, og at du også nå gjør en eller annen snål feil. :)

Du sier stadig det, men jeg har full kontroll på alt av elektroniske duppedingser her i heimen - så generelt er jeg svært så teknisk innstilt.

Men akkurat iPoden forstår jeg meg ikke på, så der har du helt rett.

Men har du forslag til hva jeg skal gjøre da? Altså all musikk er fjernet fra biblioteket, jeg markerte alle og valgte "fjern", deretter valgte jeg "oppdater iPod".

Er dette galt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du sier stadig det, men jeg har full kontroll på alt av elektroniske duppedingser her i heimen - så generelt er jeg svært så teknisk innstilt.

Men akkurat iPoden forstår jeg meg ikke på, så der har du helt rett.

Men har du forslag til hva jeg skal gjøre da? Altså all musikk er fjernet fra biblioteket, jeg markerte alle og valgte "fjern", deretter valgte jeg "oppdater iPod".

Er dette galt?

Fjern all musikk fra Itunes (det har du gjort). Dra ledningen ut av pc-en. Stikk så ledningen inn igjen.

Drit i å trykke noe mer. Itunes skal selv finne Ipoden og starte automatisk oppdatering. Med mindre du har rota inne i innstillinger.

Skrevet

Fjern all musikk fra Itunes (det har du gjort). Dra ledningen ut av pc-en. Stikk så ledningen inn igjen.

Drit i å trykke noe mer. Itunes skal selv finne Ipoden og starte automatisk oppdatering. Med mindre du har rota inne i innstillinger.

Har ikke rørt innstillinger. Ingenting skjer, musikken er borte fra biblioteket, men klamrer seg fast på spilleren.

Jeg stikker bort på Apple Store i morgen og får sjekket om denne dingsen er helt frisk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har ikke rørt innstillinger. Ingenting skjer, musikken er borte fra biblioteket, men klamrer seg fast på spilleren.

Jeg stikker bort på Apple Store i morgen og får sjekket om denne dingsen er helt frisk.

Det kan være at den ikke er helt frisk.

Men er det ikke en formateringsmulighet også?

Skrevet

Det kan være at den ikke er helt frisk.

Men er det ikke en formateringsmulighet også?

Formatering har jeg ikke peiling på. Men å legge inn og fjerne musikk har gått greit før.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Formatering har jeg ikke peiling på. Men å legge inn og fjerne musikk har gått greit før.

Da er det nok noe galt med spilleren din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...