Gjest ring ring ding Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Vurderer å skifte til dette mobilselskapet som skryter av å være så veldig billige. Har du erfaringer med dette mobilselskapet?? Går den lave prisen ut over kvalitet på varen/kundeservicen? 0 Siter
Hope Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har One Call og syns det er kanonbra - både i service og ellers. Eneste ulempen, om det er en ulempe, da - er at de kun tar e-faktura. Helt greit syns nå jeg, da...Billig er det hvertfall. Bytta fra telenor - hvor jeg fikk regning på ca 600 hver mnd - til One call hvor regningen er mer enn halvert . Go for it! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har One Call og syns det er kanonbra - både i service og ellers. Eneste ulempen, om det er en ulempe, da - er at de kun tar e-faktura. Helt greit syns nå jeg, da...Billig er det hvertfall. Bytta fra telenor - hvor jeg fikk regning på ca 600 hver mnd - til One call hvor regningen er mer enn halvert . Go for it! jeg har vurdert det selv. Men er det så mye billigere enn telenor? Jeg har djuice allstar. Super billigt abomoment synes jeg da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.