Gå til innhold

Hva har du på veggene av bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et stooort sorthvitt bilde av samboeren som dropper en eller annan plass i Italia, på stua. I tillegg har vi noen små sorthvite av oss to, venner og familie stående i rammer i vinduet.

I gangen har vi ikke bilder, og på kjøkkenet har vi et ganske stort bilde som jeg har tatt. På gjesterommet har vi fem ganske store bilder i sorthvitt av våre nieser og nevøer da de var små. En veldig fin serie. Det var vel det, tror jeg.

Hhva gjør man når man dropper?

Gjest girl with no name
Skrevet

I stua er det nå en blanding av malerier og litografier skaffet gjennom mange år. Pluss portrettfotografi av ungene og brudebilde av oss.

I gangene henger det fotografier fra ferier og svart/hvitt slektsfoto, samt broderier som er arvet.

På soverommet henger det bilder fra den første ferieturen jeg og min mann var på. Og et digert TV. hehe...

På kjøkkenet er det noen koselige fotografier og et maleri med fruktmotiv.

Gjest kunstnerspire
Skrevet

Jeg henger opp bilder som jeg har tegnet/malt selv. Ikke nødvendigvis fordi motivet er så spesielt flott, men fordi jeg blir veldig glad i de, og det er hyggelig å omgi seg med noe personlig.

Gjest josefine1
Skrevet

Har Vebjørn Sand bilder på veggene i stua, ett stort og flere små.

Har en familiebildevegg i gangen hvor vi har bilder av barna, brudebilder og annen familie.

Skrevet

Jeg har noen familibilder, et flott hundebilde, et maleri av en lokal kunstner og et par bilder jeg selv har brodert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...