Gå til innhold

Gråting

Anbefalte innlegg

Det føles som om jeg gråter hele tiden, selv om jeg ikke gjør det, men jeg går konstant rundt med en klump i halsen og med en gang jeg skal si noe føles det som om jeg skal begynne å strigråte. Når jeg våkner gråter jeg fordi jeg våkner opp til en ny dag. Når jeg skal sove gråter jeg fordi jeg ikke vil våkne dagen etter. Jeg gråter når jeg ser på TV, ligger på sofaen eller gjør skolearbeid. Dette begynner å bli veldig plagsomt fordi jeg ikke tør å gå ut i frykt for å begynne å gråte, for jeg vil jo ikke gråte, men jeg klarer ikke å stoppe flommen av tårer. Det verste er egentlig å ikke vite hvorfor man gråter...

Noen som vet hvordan man kan begrense strømmen av tårer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257494-gr%C3%A5ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det sånn i perioder. det som har hjulpet, er faktisk sjokolade! Har tenkt at jeg må spørre behandlerene mine om det en gang, om hvorfor det virker så sterkt.

Kanskje er det en kombiansjon av sukker, stoff i kakaoen og trøsten i at det er godt. vet ikke, men det virker iallfall.

Når jeg ikke kan gråte fordi jeg må gjøre noe eller ikke orker mer fordi det har vart i timer, da bruker jeg sjokolade. Gjerne mørk sterk som kan smelte i munnen, som en drops.

Vet ikke om det vil virke for deg, men det er effektivt her. Har oftest med "nødpakke" med bocca, men de gangene jeg ikke ar det er selvsagt de gangene jeg begynner å grine på bussen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257494-gr%C3%A5ting/#findComment-2047380
Del på andre sider

Har hatt det sånn i perioder. det som har hjulpet, er faktisk sjokolade! Har tenkt at jeg må spørre behandlerene mine om det en gang, om hvorfor det virker så sterkt.

Kanskje er det en kombiansjon av sukker, stoff i kakaoen og trøsten i at det er godt. vet ikke, men det virker iallfall.

Når jeg ikke kan gråte fordi jeg må gjøre noe eller ikke orker mer fordi det har vart i timer, da bruker jeg sjokolade. Gjerne mørk sterk som kan smelte i munnen, som en drops.

Vet ikke om det vil virke for deg, men det er effektivt her. Har oftest med "nødpakke" med bocca, men de gangene jeg ikke ar det er selvsagt de gangene jeg begynner å grine på bussen..

Takk for tipset.

Eneste aberet med det er at jeg ikke får i meg noe mat for tiden, jeg klarer bare næringsdrikker, men jeg skal huske på det når jeg klarer å spise igjen =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257494-gr%C3%A5ting/#findComment-2047412
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...